Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Eldstemann (3 år) var syk og hjemme hele forrige uke, og i dag hadde han gledet seg veldig til å få gå i barnehagen i dag. Mor skrapet bilen og pakket barna inn i baksetet. Kom halvveis, men der måtte jeg bare snu for det var totalt speilglatt... Helt glassert, og jeg hadde ikke kontroll i det hele tatt - utrolig ekkelt! Jammen glad jeg ikke måtte på jobb etterpå... Nå er vi hjemme igjen, og så skal vi prøve igjen om noen timer ;-) Har hatt lappen i over 12 år, men er jammen ikke stø på glatten.
*Rutletutt* Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Oj, ekkelt! Trodde ikke det var så glatt ute, jeg? Heldigvis samboer som kjører til bhg her i gården og han er litt stødigere på glatten enn meg. Jeg hater å kjøre når det er glatt:o( Han tok heldigvis den bilen med pigger på også. Håper bare det har smeltet vekk til jeg skal hente...med den bilen uten piggdekk....
Gjest Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Ja, vi har bare vinterdekk... Er ikke glatt her vi bor, men barnehagen ligger litt høyere oppe. http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article439861.ece
Gjest Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Ja, jeg også. Spesielt på sånt føre som dette. Greiere når det er skikkelig vinter med snø.
*Rutletutt* Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Ja, forsåvidt...men jeg er en pyse på snø også...;o/
Gjest Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Ja, det er egentlig jeg også. Liker ikke å kjøre bil i det hele tatt - he he.
*Rutletutt* Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Samme her...kjører stort sett bare til og fra bhg...he he;o)
Mille** Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Så pinglete dere bergensdamer er da!! Hehehe... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå