Gå til innhold

Noen her som har mer enn tre unger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og som kan skremme vettet av meg over hvor travelt og vanskelig alt blir med så mange unger :-) Jeg har tre, men har i det siste blitt så babysjuk... sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

Men jeg synes det er kjempe koselig - så kjør på! ;-)

Skrevet

nei jeg har ikke det, men ønsker meg 4. jeg har vokst opp som en av 5 barn og sitter igjenn med mange godet og positive minner fra barndommen.

kan da ikke skremme deg, er du babysjuk så får du få fler da ;p

Skrevet

Dere kan få en funksjonshemmet unge som krever mer enn de tre dere har fra før tilsammen.

Mannen din kan få fra deg og du får problemer med å følge opp alle tre (fire).

En av dere kan få en kronisk, invalidiserende sykdom som gjør at den andre får eneansvar.

Mannen din kan dø og du blir aleine med alt.

Skrevet

Har 8, men stortrives med det. ;-)

Skrevet

Jeg lar meg visst ikke skremme. Meen det gjenstår nå og overbevise mannen... Han syns det var nok med to, så det kan jo bli litt av en jobb... Noen ideer? Hehe :-)

Skrevet

Jo, jeg klarte å overbevise han den gang, men tenker at siden han syns det var nok med to, kan det bli litt vanskelig å overbevise han igjen..

Skrevet

du kommer til og bli stein hakke gal.. 90 % av tiden på kveldstid går med til leksehjelp... resten av 10% bruker du til å låse deg inne på et rom for å telle til 10, tørke tårer vurdere selvmord osv... 3 er mer enn nok:-)

Skrevet

Hehe :-) All tiden min er allerede oppbrukt til leksehjelping, transportbyrå, kosing og vasking av unger, hus og klær til unger. Så hva har jeg egentlig å tape :-)

Skrevet

Du kan faa et barn som har ADHD ;o)

Men selv med en saann unge,er jeg glad jeg har 6 barn...

Saa det skremte kanskje ikke?

Skrevet

Har 4 og synes det var lettere å gå fra 3 til 4 enn 1 til 2:)

Kan ikke hjelpe deg med skremselspropaganda.Kose deg maaaaassssse:)

Hvor gamle er barna dine da?

Skrevet

Mine er 9,7,2. Tenker, dersom mannen vil, så blir det prøving fra sommeren 08 av. Jeg blir tretti til neste år, så har jo god tid. Hvor gamle er dine mamma til 4?

Skrevet

Får du virkelig tid til å ta deg av alle 6 skikkelig? Jeg kjenner det er travelt med 3, men nå, dersom det blir en nr, 4 vil jeg trappe ned jobb, ev. la være å jobbe to tre år iallefall, for å få fulgt dem opp skikkelig, og nytt dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...