Gå til innhold

frykt for omgangsyke .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen:) eller god å god..... våktnet kl hall 5 i dagtidlig av at sambo fly på do i en vill fart, siden har vi hatt det gående her. stakkar vennen min! Men jeg er veldig bekymret for at jeg skal få det selv, makter ikke tanken på det( er i uke 25+5), så nå har jeg inntatt en stor dose med blåbærsaft for å håpe magen kan klare å ståover denne runden også. Men det jeg er litt bekymret for er....eller jeg har hørt at hvis jeg får en kraftig omgangsyke når jeg har kommet så langt i svangerskapet, er det kanskje nokk til og sette igang fødselsen......noen flere som har hørt dette???

Håper virkelig at jeg ikke får omgangsyken!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri hørt om.

Hadde selv omgangsjuka i 1 uke,det var helt jævlig men lillegutt tviholdt seg i navlesnora han:=)

Alt bra:=)

Skrevet

tror nok det skal gå helt fint, har hatt omgangsyke forrige uke der det kom begge veier, men nå ser vi lys i tunnelen:)

Skrevet

hehe... føler meg i veldig fin form, så jeg klarer vel å riste av meg denne sykdommen også:) hehe....har berget over forkjølelser, influensa, å omgangsyke fra barn og sambo i hele år:) BANK I BORDET!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Skrevet

Jeg har hørt om noe sånt ja. Men de snakker om kraftig influensa,meslinger og vannkopper og sånn. Ikke omgangssjuka bare.

Skrevet

Bah......ja dattra vår har spydd i hele natt,jeg kjenner det murrer i magen og kvalmen i halsen,noen uker siden jeg slutta å være kvalm,å nå......kanskje farrang.blæ,meeen håpern virkelig ikke det er sånn at det kan sette igang fødselen

Skrevet

Fikk bare høre det i ein forbisetning at når man har kommet så langt i svangerskapet så kan slike krefter være med på å sette i gang en fødsel......ikke vet jeg om det er sant, man tenker jo på hvor mye man egentlig tar i når man henger rundt porselensexpressen..... Men SKAL ikke ha det. SKAL IKKE HA DET!!!! MAKTER IKKE!!!!!! kan heller ligge i feber.......

Har heldigvis ikke spydd en eneste gang i svangerskapet, og jeg har jaggu ikke tenkt å begynne NÅ!! hehehe......

SÅ i dag går jeg nå og duller med sambo da, gir ham cola og det han ville ha, men holder en meters regelen:) hehehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...