mamsen & guttaboys Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 God morgen:) eller god å god..... våktnet kl hall 5 i dagtidlig av at sambo fly på do i en vill fart, siden har vi hatt det gående her. stakkar vennen min! Men jeg er veldig bekymret for at jeg skal få det selv, makter ikke tanken på det( er i uke 25+5), så nå har jeg inntatt en stor dose med blåbærsaft for å håpe magen kan klare å ståover denne runden også. Men det jeg er litt bekymret for er....eller jeg har hørt at hvis jeg får en kraftig omgangsyke når jeg har kommet så langt i svangerskapet, er det kanskje nokk til og sette igang fødselsen......noen flere som har hørt dette??? Håper virkelig at jeg ikke får omgangsyken!!!!!!!!!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Det har jeg aldri hørt om. Hadde selv omgangsjuka i 1 uke,det var helt jævlig men lillegutt tviholdt seg i navlesnora han:=) Alt bra:=)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 tror nok det skal gå helt fint, har hatt omgangsyke forrige uke der det kom begge veier, men nå ser vi lys i tunnelen:)
mamsen & guttaboys Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 hehe... føler meg i veldig fin form, så jeg klarer vel å riste av meg denne sykdommen også hehe....har berget over forkjølelser, influensa, å omgangsyke fra barn og sambo i hele år:) BANK I BORDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg har hørt om noe sånt ja. Men de snakker om kraftig influensa,meslinger og vannkopper og sånn. Ikke omgangssjuka bare.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Bah......ja dattra vår har spydd i hele natt,jeg kjenner det murrer i magen og kvalmen i halsen,noen uker siden jeg slutta å være kvalm,å nå......kanskje farrang.blæ,meeen håpern virkelig ikke det er sånn at det kan sette igang fødselen
mamsen & guttaboys Skrevet 12. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2007 Fikk bare høre det i ein forbisetning at når man har kommet så langt i svangerskapet så kan slike krefter være med på å sette i gang en fødsel......ikke vet jeg om det er sant, man tenker jo på hvor mye man egentlig tar i når man henger rundt porselensexpressen..... Men SKAL ikke ha det. SKAL IKKE HA DET!!!! MAKTER IKKE!!!!!! kan heller ligge i feber....... Har heldigvis ikke spydd en eneste gang i svangerskapet, og jeg har jaggu ikke tenkt å begynne NÅ!! hehehe...... SÅ i dag går jeg nå og duller med sambo da, gir ham cola og det han ville ha, men holder en meters regelen:) hehehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå