Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hvordan sletter man loggen på pc-en? Tips mottas med takk!
Dægern døtte Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Hvis du markerer linken og høyreklikker får du et valg som heter slett. Trykk på denne og linken blir borte!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 TRYKK PÅ VERKTØY PÅ LINJA.. OG HISTORIKK ELLER LIGNENDE.. ops:) hehe.. så trykker du på dagen du vil ha sletta og sletter sidene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå