mamma`n te Kaja Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Kaja har kastet opp 2 netter på rad.. bare en gang, og formen er fin etterpå og på dagen.. kanskje noe mindre matlyst bare... noen som vet hva det kan være?
LadyLuck & Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 teer? har en her som får nummer fem og seks i disse dager, mye diare og nedsatt matlyst, har kasta litt opp, og hatt en del feber.
mamma`n te Kaja Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 ja, kanskje det.. men holder på med jeksel nr 4 og har ikke reagert sånn før.. er så merkelig.. toppform nå, og det var hun i går og.. helt til hun spydde kl 00.30
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Sånn hender det min gjør også, i natt kastet han opp en gang. Helt fin etterpå, sov resten av natta, bra appetitt på morgenen. Sendte han i bhg jeg, for han har ikke vært i kontakt med andre (som jeg vet om) med oppkast. Ikke er vi andre syke, og dette har skjedd endel ganger før, noen ganger i forbindelse med forkjølelse, andre ganger ikke (skjer kun på natta rundt midnatt) Det er ikke tenner, han er ferdig med alle for en stund. Han er ca 3 år. Aner ikke hva det er, så kan ikke hjelpe deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå