lykkelig-mamma Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 12 dager over ikm, ingen mens og negative tester.....utolmodig nå ja..... Drømte i natt at vi fikk en positiv test der det stod i digitale bildet, "gjør deg klar til å bli mor." Såutrolig skufet når jeg voknet, med full blære og visste jeg skulle teste.....regnet med den var negativ da ja.... Har også drømt jeg satt sammen med mine to ammende venniner, med mitt barn i hendene og skulle amme. Man har så lyst, men man får d ikke alltid som man ønsker.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Uff da. Har selv hatt slike drømmer, like skuffet hver gang jeg våkner. Men masse lykke til, håper du snart får en positiv test:)
Nordlyspar♥ Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Testa negativt på dag 12, og positivt på dag 13 etter IKM... så ikke gi opp.. Lykke til..
lykkelig-mamma Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Takk ) Har vet gravid en gang tidligere for flere år siden. Det var ikke planlagt og vi tok abort(men det har ingentingmed saken å gjøre ) Da var jeg en stund over ikm, men vet ikke hvor lenge. Men da var det likedan, hodepine og såre bryst. Testet når jeg ble dårlig. Så nå Venter jeg bare på kvalmen....) hehe Har såre bryst, får lett hodpine og synes areola blir har blitt størremens vortene står rett ut... samboer har bestemt seg for at han ikke tror på testene lenger....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå