Gå til innhold

Og der ser det ut til at tanta kommer......

Anbefalte innlegg

Skrevet

11 dager på overtid.... bra irritert nå..... Jaja, da er det bra å vente på å begynne på neste pp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter også fortsatt...siste 2 dagene har de ømme puppene komt. Håpet derfor at en test i dag ville vere positiv, men nei da...er fortsatt ingen tegn til tr...visst jeg bare er forsinket, kan hun komme nå...

Skrevet

Åh så synd.. Jeg fikk ordentlig TR natt til søndag jeg.. Blæh og fy!!

Skrevet

Men det er litt merkelig da.... Tok en CB i går, og den ble svaaaaaaakt positiv... (ble enda sterke etter 5 min) også har jeg da begynt å blø litt i dag.....? Virker ikke som om jeg blør like mye som jeg pleier å gjøre når tanta er på besøk... Hmmmmm Noen formening???

Skrevet

Hei Cecilie :o)

Jeg har ikke så stor erfaring på dette.Men de fleste sier at en positiv test er en positiv test. Noen blør jo som om de har mensen den/de første månedene. Det kan jo vere en mulighet.En annen mulighet er jo at du mister. Sier absolutt ikke dette for å vere ekkel! Jeg håper virkelig det ikke stemmer. Eller vet jeg ikke. Men du kan jo kanskje ta en ny test om en dag eller 2, eller etter du har blødd ferdig.

Jeg krysser fingrene for deg :o)

Skrevet

Vet at du ikke sier dette for å være ekkel ;o) Men er definitivt en mulighet.... Var gravid for litt over et år siden også og da mistet jeg.. Bestilte nye tester i dag tidlig, så skal vente til jeg har blødd ferdig for å teste igjen da :o)

Skrevet

Svakt positiv er jo faktisk positivt det altså.. Krysser fingrene for at det klaffet for deg likevel... Her har det kun vært STERKT negative tester, så ingen tvil om at det ikke klaffet i denne omgangen..

Har bestilt eggløsningstester da jeg ikke har tid til å hoppe til køys hele tiden denne mnd, da jeg har eksamen om ca 3 uker.. hi hi

Såååå spennende å se om du faktisk er gravid likevel..

Skrevet

Jeg krysser fingrene for oss begge jeg cecilie :o)

Opdaterer du meg om hvordan det går??

Skrevet

jeg krysser alt jeg har for oss!!!!! Skal selvfølgelig oppdatere deg :o) Men da må du oppdatere meg også :P

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...