Mockanin Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Vogna vår brukes ikke i bhg. på dagen, men står i et rom i kjelleren. I denne kjelleren er det lik temperatur som ute så det er kaldt. Nå som det er blitt kaldt her i Oslo også lurer jeg litt på dette med å ha pose i vogna når vi skal gå hjem fra bhg. Vi bor bare toppen 5 min. å gå hjem, men det er jo kaldt alikevel. Jeg har ikke lyst til å la posen ligge i vogna i denne kjelleren for da er den jo iskald og ungen vil fryse. Hvordan løses dette i deres bhg.?
så var vi 4 Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 De har alle vognene inne i gangen og der er det nesten vanlig innetemperatur, det er en diger gang med plass til 10 vogner pluss litt Ellers har jeg sett bhg som oppbevarer posene på en knagg på veggen og inne på badet og hvor de nå ellers måtte ha plass, men ingen som oppbevarer de i utetemperatur siden ungene bruker kroppsvarmen sin til å varme opp posen og dermed vil bli kalde.
Nicita73 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 I lillegutts barnehage oppbevarer de også vognene i innergangen.
Blomsterenglene Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Eller så kan du jo legge posen i hylla hennes, mens vogna står i kjelleren, så slipper den å bli kald..
Nit@™ Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 I bhg her står vognene i ett uthus. Poser og skinn oppbevares i egene hyller inne i bhg. Rart om de ikke har en plass å legge slikt på?
Mockanin Skrevet 12. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2007 Takk for svar. Jeg har ikke spurt bhg. om dette med oppbevaring av posene, men tenkte å ta det opp med dem i dag. I vinter hos dagmammaen måtte jeg diskutere meg frem til at posen til minsten skulle få lov til å være inne når den ikke var i bruk. Den ble jo iskald av å være ute i vogna en hel dag. Stakkars liten, han måtte sove i en iskald pose for ikke å snakke om når vi skulle hele den lange veien hjem. Ikke rart han hylte fordi han var kald til tider. Men som sagt, så fikk jeg det gjennom at posen skulle inn når den ikke var i bruk
Stratos med 3 barn Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Vognene står ute under tak året rundt, men alt som ligger løst i vogna av poser/dyner/tepper etc oppbevares inne i hyller når barna ikke bruker det.....
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Kan du ikke bare ta inn posen i bhg å legge den i hylla til ungen deres eller noe da? Da er den jo varm når du skal bruke den når dere skal gå hjem.. Sånn gjør vi det her iallefall.. De i bhg legger ut posen når ungen skal legge seg sånn at den ikke er kald.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå