Gå til innhold

Ingen som er våkne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Opp og hopp, folkens! Vi er snart 7 timer inn i en ny dag og her i huset er vi ferdige med frokosten.

 

Nå er det rett på badet og på med klær for husets yngste, og så håper jeg at vi er ute av huset i god tid før halv åtte, jeg skal kjøre en god bit og vet at veien er glatt....

 

Ha en fin dag!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er våken. Har vært oppe siden 05.15..

 

Ups, nå må jeg løpe for å rekke bussen...

 

Kommer garantert tilbake om en times tid eller noe der omkring

Skrevet

Hei Kakao.. lenge siden jeg har sett deg her. Har du vært borte eller har jeg vært her lite? :o)

 

God morgenklem til alle som trenger, og vil ha en klem. Bare å forsyne seg med en!

 

Her startet dagen kl 5.30. Akkurat nå sitter minstemann og spiser og ser på Shrek II :o)

Skrevet

Jeg kunne vel kanskje heller trengt en nattaklem ;-p

Skrevet

Klart du skal få en nattaklem... *Sender en nattaklem "over there" :o)

Ego som jeg er tenkte jeg ikke på de som faktisk skal sove nå!

Skrevet

*fnis*

 

Tuusen takk :-)

 

Jeg burde sovet nå ja, men så sitter jeg her og bestiller fotogaver i stedet. Makan.

Skrevet

våken og våken.

Er her, er ikke det nok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...