Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Opp og hopp, folkens! Vi er snart 7 timer inn i en ny dag og her i huset er vi ferdige med frokosten. Nå er det rett på badet og på med klær for husets yngste, og så håper jeg at vi er ute av huset i god tid før halv åtte, jeg skal kjøre en god bit og vet at veien er glatt.... Ha en fin dag!
Mockanin Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg er våken. Har vært oppe siden 05.15.. Ups, nå må jeg løpe for å rekke bussen... Kommer garantert tilbake om en times tid eller noe der omkring
Nit@™ Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Hei Kakao.. lenge siden jeg har sett deg her. Har du vært borte eller har jeg vært her lite? ) God morgenklem til alle som trenger, og vil ha en klem. Bare å forsyne seg med en! Her startet dagen kl 5.30. Akkurat nå sitter minstemann og spiser og ser på Shrek II )
mayaya Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg kunne vel kanskje heller trengt en nattaklem ;-p
Nit@™ Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Klart du skal få en nattaklem... *Sender en nattaklem "over there" ) Ego som jeg er tenkte jeg ikke på de som faktisk skal sove nå!
mayaya Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 *fnis* Tuusen takk :-) Jeg burde sovet nå ja, men så sitter jeg her og bestiller fotogaver i stedet. Makan.
LadyLuck & Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 våken og våken. Er her, er ikke det nok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå