Prish Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Han som bor over oss har sex flere ganger når som helst på døgnet. Problemet er at han er veeeeldig høglytt. Dette høres utrolig godt nede hos oss og begynner rett og slett å bli ekkelt og sjenerende. Burde jeg si fra til han eller noe?? Hva hadde dere gjort? Tror ikke han er klar over at det høres så godt.
mayaya Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Hva med å rope til mannen din en dag noe, og få han til å si "Hysj da, husk at det er kjempelydt her" tilbake? Kanskje han tar et hint der oppe? Eller vil det ikke bære like godt oppover?
Prish Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Hører ikke så mye fra de som bor under oss, så jeg vet ikke helt hvordan lyden forplanter seg oppover. Det er jo litt pinlig å måtte si fra også. Han stønner og roper. Høres ut som et dødssykt dyr eller noe. he he he. Litt flaut hvis vi har besøk :oP
mayaya Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Få besøket ditt til å le høyt når de går ut.. "fytti katta for et sexdyr han naboen er"
Prish Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 Ha ha ha... kinky greier, det der. Lurer på hvem han prøver å imponere? Sexpartneren eller naboene.
Northernlights Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Legg en beskjed i postkassen,uten avsender: ER DU KLAR OVER AT HELE NABOLAGET HØRER DEG NÅR DU KOSER DEG???? eller: OG HVEM ER DET DU PRØVER OG IMPONERE MED DINE PRIMITIVE LYDER? eller: HVIS DU HAR HØYLYDT SEX EN GANG TIL, SÅ KOMMER JEG TIL Å RINGE MOR DI!
mayaya Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 ringe mor di?? Hahahahaha!! Det er den beste jeg har hørt! Gå for den!
Northernlights Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 ....du skjønner det, at nevner jeg mora til gubben like før sex,så blir det neppe noe den kvelden.. ;o) Så det virker!!!!!!! hehe
Prish Skrevet 12. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. november 2007 Ha ha ha... Her var det mange gode tips. Skal nok få dempet han på et vis. Blir nok helst postkassa isåfall. Er det værste jeg noensinne har hørt. Hadde jeg hatt sex men en som stønnet og bar seg så overdrevent, hadde jeg ALDRI greid å ha meg med han igjen. Han er homo, så det kan hende han får rare ting i rompa si og synes det er himmelsk.
Himmel og hav Skrevet 12. november 2007 #12 Skrevet 12. november 2007 Menn generelt, er ganske dårlige til å ta hint, så du må nok si det ganske direkte, men kanskje på en litt pen måte: "Hver gang du har sex, så overdøver du samtale, tv og musikk hjemme hos oss. Barna våkner, og vi begynner å få problemer med å forklare at du nok en gan har stubba tåa eller brent deg på kaffen. Kan du være så snill å dempe deg?"
Prish Skrevet 12. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 12. november 2007 Dette utviklet seg til å bli ganske morsomt ;o) Flere gode forslag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå