Gå til innhold

Noen som vet....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når du får utbetalt engagsstønaden? å om det er lang behandlingstid på den? er 25+6 i dag...å leverte søknaden for en uke siden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nok ikke den enda.. sånn som jeg har forstått det så kan du velge om du vil ha den en måned før termin samme måneden eller måneden etter. du kan også velge om du vil dele den opp.. det viste du kanskje..?

mulig jeg har forstått feil da...

Skrevet

Å, jeg trodde man kunne få den utbetalt med en gang, bare det var etter uke 26, jeg.. Går og venter på pengene nå.. Har tenkt å ringe nav og spør i morgen, er to uker siden jeg søkte og jeg er i uke 30 (men syns det er kjekt å luske inne på 2.tri sidene enda...)

Kan skrive inn her når jeg har snakka med nav!

Skrevet

erisa: ja,kunne du ikke ha gjort det? det hadde isåfall vært kjempefint:)

jeg også trodde du kunne få de etter fyllte 26 uker,men var litt usikker...

hilsen HI:)

Skrevet

Det er mye mulig at jeg tar feil.. har ikke satt meg så veldig inn i det enda. er i uke 24 jeg, da kan jo kanskje jeg også søke snart..

fint om du kan informere oss litt hvis du finner ut av noe da :o)

Skrevet

mener det tok to til tre uker med vår med nummer1

Skrevet

og du kan få den fra tre måneder før,til tre måneder etter fødsel.

Så vi saser på å få deni januar, for da år begge samtidig dobbelt stipend, så da kan vi kjøpe nytt det vi trenger, enn å gå for brukt sm må byttes innen året er omme.

Skrevet

hei!

Nå har jeg snakket med nav. Det så ut som at søknaden min ikke var behandlet enda, men det var ikke folk på det riktige kontoret, så jeg får vite det i løpet av et par dager.

Men jeg spurte om dette med utbetalingen, og hun jeg snakket med sa at man kan tidligst få utbetalt etter uke 26. Det sto ingenting om en mnd før termin i reglene. Så da forholder vi oss til det:)

Håper de behandler søknaden min snart! Trenger pengene!!

Skrevet

Hvor mye er engangsstønaden på nå egentlig? Har man ikke krav på noen form for støtte etter dette?

Hilsen ei som faller mellom noen stoler her og der.

Skrevet

Hvem er det som får engangsstønad? Får alle d?

Hilsen "grønn" førstegangsmamma

Skrevet

Alle som ikke har opparbeidet seg retten til permisjonspenger får engangsstønad....den er på litt over 34 000...etter dette får du ikke noe støtte annet enn barnetrygd.. Her utbetales denne inntil 12 uker før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...