Joikaboll@ Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Så en gang på messe ei vogn som jeg nå har lyst på, men hva slags vogn det var aner jeg selvsagt ikke. Kunne velg mellom et lite utvalg av understell, deretter var det bare å kjøpe bilsete, bagvogndel, sportsdel eller sykkel del til bare å "klikke" på. Noe så smart da gitt ;o) Men noen som aner hvilken vogn jeg tenker på. Er nokså sikker på at jeg så den i 2003-2004.
snartmammapåny Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 mener det kanskje kan være en tfk vogn... eller oth.. Søk etter de merkene sin nettside du så finner du den kanskje
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Mutsy har ihvertfall et Fun seat, som er som en sykkel som settes på i stedet for sportsvogn delen.
*Rutletutt* Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Det er vel endel vogner en kan gjøre dette med etterhvert - i allefall Quinny og Bugaboo - de kan en klikke Maxi Cosi sete på. Veldig praktisk:o) Ellers kan en klikke Britax sete på Teutonia og Emmaljunga har vel egne seter som passer til deres understell. Til Bugabooen må en i allefall kjøpe adaptere til (ca 500,-) for å kunne klikke setet på - hvordan det er med de andre vognene vet jeg ikke...
*Rutletutt* Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Nå var det bare det med bilsete jeg tenkte på...det med sykkel skjønte jeg ikke helt...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå