Gå til innhold

Tror jeg blir gal!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig har lillesnupp begynt å våkne i tolv tiden på kvelden og da skal han han vann også skriker han og skriker hele tiden så jeg klikker helt her... han blir stille hvis jeg holder han eller hvis jeg legger meg sammen med han, men det kan jeg jo ikke drive med, og lar jeg han skrike så tar det noen timer før han slutter.... han er litt over 2 år så er nok bare trass... han blir så sinna når jeg legger han og går ut igjen... banker hardt på døra og hyler og skriker. har sjekka at det ikke er noe feil med han... men vet ikke om han har hatt mareritt eller noe da... men har trøsta han og vært inne hos han en del ganger nå... så nå er jeg sikker på at det bare er trass.... frustrert her... noen gode metoder for å bli kvitt det her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å begynne å tilby han vann før han sovner? sønnen min på 3 1/2 får ikke sove før han har fått litt vann, men gir klar beskjed om at det er det siste han får, og jeg kommer ikke inn for å gi han mere.

så lenge det bare er vann så ser jeg ikke helt problemet

Skrevet

begynner med vann han får det før han legger seg, og jeg gir han vann og legger han... så blir han sint for jeg ikke er der inne med han til han har sovna eller noe, noe jeg noen ganger har vært på dagen eller hvis han er syk... men nå er han frisk.. han banker på puta og skriker her her her... og viset tydelig at han vil jeg skal ligge der, men kan jo ikke skjemme han bort med det. ikke er den senga så deilig å ligge i heller for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...