Gå til innhold

Vinterjakke...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Sitter her å lurer på hvordan jeg skal gjøre det med vinterjakke..

begynner jo å bli kaldt nå.

nå er jeg i uke 24 og magen har virkelig kommet ;o)

tenkte jeg skulle kjøpe en kåpe i sånn A-form, men nå som det begynner å bli for tungt å gå med støvletter med høye heler så passer det ikke med noe lang eller halvlang kåpe til meg, jeg blir rett og slett veldig kort :P hehe..

Da lurer jeg på hva dere har tenkt..? kanskje jeg kunne få noen ideer..

Takk for alle svar og forslag ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den a-formjakka jeg har sett mange går med er ikke lang.

Den finner man visst på H&M til 300,-. Finnes i grått og sort, tror jeg.

For å si det slik, så er den for kort til meg ;o)

Skrevet

Hørtes ut som ett veldig godt forslag ;o)

er det en sånn som det bare er ett par knapper i øverst sånn at den blir litt åpen?

Skrevet

Det finnes sånn på Cubus. Kjempe fin.

Men egner seg best for nåken med ikkje så altfor store pupper.....den passet ikkje til meg.....men har ei venninne som den er knall fin på.

Skrevet

Jeg har kjøpt en A-formet jakke på Vero Moda. Kjempe flott jakke som varmer godt. Lykke til med shopping.

Skrevet

Ja jeg må si jeg har tenkt på det selv.. kan nesten ikke kneppe jakken jeg kjøpte ifjor str XS. Nytter ikke det nå. Hihi!!

Godt vi er mer komfortable med kroppen nå som vi er gravide og vet vi får lov til å legge på oss.

Men mannen er litt redd jeg skal bli veldig tjukk og legge masse på meg.

Jeg har alltid elsket smaksprøver. Så var på Meny her for noen dager siden og da hadde de kaker med sånn pinner i... Åh, jeg må ha sier jeg.. *ler*

Ser jo at han helst ikke vil jeg skal kjøpe. Og jeg har blitt så glad i Sjokolmelk etter jeg ble gravid og da sa han til meg en dag.. "det burde heter tjukkOmelk det er"

Hahah!!

Skrevet

Kjøpe skriver jeg... smaksprøven var jo gratis.

Men det skal skrives at jeg smakte på den ja!

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg kjøpte akkurat en a-formet kåpe (går til rett under rumpa) på Bik Bok, til 800 kr. De hadde i grått og sort. Var kjempefin. Jeg er også lav, men syns ikke det gjør noe å bruke lave sko til allikevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...