Min *lille* prins*er stor* Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 mener å huske at dette gikk av seg selv.... hvertfall barnetrygd...
rødhette* Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Barnetrygd går av seg selv, ja, men dere må si fra hvilket kontonr dere vil ha pengene inn på. Kontantstøtte går ikke av seg selv, NAV vet jo ikke hvem som har/ikke har barnehageplass.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 det sluttet hvertfall av seg selv når gutten fikk bhg. plass:)
rødhette* Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Ut fra andre innlegg jeg har lest her inne, virker det som om det er hipp som happ om kontantstøtta stopper av seg selv eller ikke. Så når vår tid kommer å få stopp på den, tror jeg at jeg kommer til å si fra selv for sikkerhetsskyld. Kjedelig å få pengene på konto, og måtte betale tilbake.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå