Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 var på besøk i familiebarnehagen der sønnen min har fått plass fra vinteren av. tenkte det var bra at det var en liten barnehage med bare barn under tre år. 8-9 barn der. men når jeg kom var det bare tre barn. sønnen til hun som drev det, og to til. alle de andre barna hadde flyttet til en annen barnehage i høst(har åpnet ny barnehage her). så nå var det bare hun ene barneehagetanta der, siden de var så få. hun var veldig ivrig på å få oss til å ta plassen - la kontrakten i postkassa vår samme dag som vi sendte mail og spurte om ledig plass. jeg sendte ikke kontrakten med en gang etter besøket og fikk tekstmelding igår at hun ville jeg skulle levere underskrevet kontrakt på mandag. syns det virker rart at hun stresse sånn med å få oss til å underskrive. og at alle barna har sluttet - man bytter vel ikke barnehage så lett hvis man er fornøyd??? dessuten reagerte jeg på en kommentar. sønnen hennes på to år dultet litt hardt på min baby med en leke, og da sa hun til sønnen sin "du må ikke slå på andre, snart må jeg begynne å slå deg så du skjønner det". og så dunket hun leka et par ganger i guttens eget lår. hun sa det liksom på tull, men jeg syns det var litt utaktisk å si sånn, for jeg kan jo ikke vite om hun faktisk mente det... hun hadde en litt røff stil generelt. hadde dere sendt barnet deres dit??? har nå fått plass i en annen barnehage også, men den er veldig stor.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Nei! Definitivt ikke! Jo større barnehage jo bedre. Flere voksne som overvåker og da kan ikke de oppføre seg som de vil. En voksen alene kan styre og holde på som hun vil, og barna kan ikke fortelle hva som foregår.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Tror jeg hadde valgt den store barnehagen ja. Evt spurt de foreldrene som har bytta hvorfor de bytta.. Hørtes ikke helt bra ut, enig med deg at det var en utaktisk ting å si angående den dunkinga med leka - uansett om hun ikke mente det eller ikke så blir jeg skeptisk til slike personer da.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Haha, utaktisk var vel bare forbokstaven! Nei, ville ikke overlatt datteren min til en sånt menneske!
mayaya Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg hadde ikke valgt en barnehage med bare en ansatt, når jeg hadde valget.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Hadde uten tvil tatt valgt den store barnehagen, han må jo bytte uansett siden denne bare er opptil 3 år, tror han kommer til å trives i stor bhg, de tar godt vare på de små. Den familie bhg hørtes ikke helt bra ut nei.... En stor vanlig bhg, har mer normale forhold med ped.ledere og følger rammeplan og div.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå