Gå til innhold

Er jeg blitt en onskapsfull kjerring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg virkelig blitt den onde heksa, som jeg slev til vanlig ikke kan fordra? herregud! I går var mannen på fest, jeg sitter hjemme og sutrer.. når han kommer hjem er han alt for full og stinker helt forjævlig! Jeg kjefter og smeller. etter en god time med mye kjeft og tårer fra meg legger vi oss. I dag når vi sto opp fortsatte jeg og kjefte, og spurte ut om det var mange deilige damer ute og om han tok på noen, snakket med noen damer, jeg er helt på jorde. Jeg hadde aldri i livet oppført meg slik før, jeg takla ikke de damene som oppførte seg slik mot mannfolka sine hele tiden. Men nå er jeg blitt en av dem selv. Jeg har mast på han i hele dag og skreket i ett sett!

Andre som har blitt helt på tuppa i løpet av svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaa hadde en periode i svangerskapet hvor jeg var heks, prøvde alt mulig å unngå det men det bare boblet inni meg... veldig vondt for meg o g mannen...

Men nå roet det seg på slutten, så vi har vært gjenno noen runder, er hormonene tror jeg... man kan få hjelp med å snakke med jordmor osv..

Skrevet

stakkars stakkars mannen min sier bare jeg..... han har måtte tåle så mye skitt fra meg at det er ikke til å tro. jeg står opp med det gale beinet HVER dag, og er et helv... å leve sammen med for tiden. Synes oppriktig synd på han! har skjelt han ut for det meste....glemte å handle melk, kjører for vinglete, var forsinket på jobb... ja alt... og jeg blir så sinna, det BOBLER og jeg har ingen kontroll :-/ Men når jeg endelig får roa meg, begynner jeg nesten å grine, og unnskylder meg veldig. Da blir det som regel bra igjen for noen timer ihvertfall.

nei uff jeg ER en heks for tiden, og jeg vet det godt selv.... får bare forsøke å gjøre det beste ut av det!

Skrevet

Melder meg inn i ondskapsfull hekse klubben jeg ....

Skrevet

Jeg er ganske grei med mannen min, men hans stakkars bestemor derimot har jeg store problemer med å takle. Har alltid blitt oppgitt på de som har kjeftet på gamle damer, de blir jo ofte litt sære og surrete med årene, og det må man godta, men nå må jeg selv bite meg i leppa for ikke å slenge dritt.

Har resultert i at jeg nesten aldri kan besøke henne stakkar, men er jeg der konsentrerer alle de sinte hormonene mine seg om henne og blodtrykket stiger til farlige høyder. Aner ikke hvorfor, er ikke dårlig humør ellers, men der er klørne ute før jeg har banket på døra....

Skrevet

heksa har forsvunnet igjen her i huset,men skal love deg att ho har vært her.trodde til slutt att jeg måtte legges inn ett sted.håper det blir bedre for dere andre ettervert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...