Gå til innhold

Noe som går?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror julibabysyken har blomstret her.

Får stadig høre tilfeller av denne syken. :D

Coming to a town near you!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke ut til å ha kommet hit da, men håper det sprer seg ;)

Skrevet

Nei, ikke her heller.

Men det er lov å håpe.

Kjedelig å vente hvertfall. Det er helt sikkert.

Når skal du teste igjen?

Skrevet

¨Håper jeg kan henge meg på juli bølgen og.

Er snart 3 dager over IKM ingen mens og neg test.

Skrevet

Vet ikke når jeg skal teste. Våger ikke teste mer. Mensen er vel her for fullt i morgen.

 

Når skal du teste? I morgen?

Skrevet

Tre dager over IKM om nesten en halvtime, jeg. Husker så godt sist jeg fikk mensesn var det akkurat midnatt.

Har du noen symptomer da, Charlotte?

Skrevet

Nei, jeg skal vente til tirsdag. Men den er sikkert negativ. Men jeg vil at noe skal skje hvertfall. Bedre med mensen enn å gå og undres sånn synes jeg.

Bli med og test på tirsdag da?

Skrevet

Jeg er blitt mer øm i puppene, litt murringer og hodepine.

Du da?

Skrevet

Jeg blir med og tester jeg så sant ikke mensen dukker opp før da. Ja bedre å få vite enn å gå og lure

Skrevet

Når skulle du hatt mens AL78?

Skrevet

Er litt usikker da min syklus har vært sånn noenlunde 28 dager, men sist mnd gikk det 30 og gangen før 27.. Men i disse dager vil jeg tro. Men var jo neg test idag. Og jeg har spottet siden fredag. Irriterende å gå slik!

Skrevet

Ja, det er irriterende.

Tenker ikke teste før til torsdag/fredag jeg.

Er så typisk at når jeg har kjøpt en test kommer mensen med en gang.

Skrevet

Jeg har fremdeles ikke fått mensen. spotter enda. Får vel mensen så kraftig denne gangen siden den lar vente på seg! HUff.. Kunne den ikke bare kommet skikkelig i gang slik jeg ble ferdig med det?

 

Lykke til til dere andre. Klem.

Skrevet

Spotting må være kjedelig. Håper også at noe skjer med meg snart.. Venteventevente.

Skrevet

Mensen kom for full styrke nå i ettermiddag. Og jeg er SUR og lei...

 

Lykke til til dere andre. Håper dere er heldigere.

Skrevet

Mensen her kom også for fult nå på formiddagen.

Huff:(

 

Men da får vi satse på august spirer da eller hva jenter?;)

Skrevet

Ja vi må bare håpe videre. Satser på at sommeren ikke blir så varm og at vi får en augustbaby ;)

Skrevet

Vi har vel el og neste IKM ganske likt vi da.

Nå får vi følge hverandre jenter og håpe at vi alle får det til neste gang:)

Skrevet

Ja vi er vel ganske så like i syklussen.

 

Blir spennende å se hva begynnelsen på jula kan gjøre. Kanskje den gledens tiden virker inn på produksjonsevnen også? håper for alt i verden det!

Skrevet

Ja, la oss håpe det så får vi oss verdens beste julegave alle sammen:) Det hadde vært noe det

Skrevet

Ja det hadde vært en aldeles flott julegave å gitt min samboer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...