MissAntrop Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 at jeg blir skuffa når jeg har meldt lillejenta mi på hemmelig barnevenn og hun ikke får pakke fra sin venn?? Det er mulig hormonene tar helt overhånd her, men selv om hun ikke skjønner noen verdens ting av det så synes jeg likevel det er sårt at hennes venn ikke sender henne pakke - min lillejente... Jeg har vært med på runder selv hvor jeg ikke har fått og selv om det er kjipt går det greit. Men dette ble liksom noe annet... Er jeg helt teit??
PrinsesseVogA Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 ...ja...hele greiene er tull.....
NoDoubt Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Skjønner at du reagerer, spesielt viss du har sendt gave selv. Er vel en som organiserer dette?! Send mail eller lag et innlegg til henne på "hemmelig venn forumet" så kan hun lete opp vennen din og kanskje hindre at hun får være med mer. Er jo ikke kjekt å organisere sånt viss enkelte bare utnytter det!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 skjønner hva du mener! vi vil jo bare det beste for våre små håpefulle!!! føler alltid med dem i godt og vondt uansett! mens våre egene følelser legger man til side på et blunk
Gjest Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Synes hele opplegget er latterlig og ja, jeg synes du er teit som overreagerer slik...
mayaya Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Det er jo skikkelig trist!! Jeg vet at i de to rundene som jeg arrangerte, var det ingen som meldte at de ikke fikk gave, men jeg var også ganske hard på dette når jeg skrev påmeldingen. At de ville bli "svartelistet" dersom de ikke snedte. Og jeg skjønner IKKE hvordan noen har samvittighet til å ta imot gave til ungen sin, og ikke sende til noen andre! Helt uforståelig! Når det er sagt, så synes jeg at greia med hemmelig venn, spesielt barnevenn er kjempegøy!!
MissAntrop Skrevet 12. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2007 Nei, det er jeg helt enig i. Jeg har sendt i alle rundene jeg har vært påmeldt og bare tanken på at det sitter en liten en der ute og venter på gave fra meg, og jeg ikke skulle sende, gir meg helt forferdelig dårlig samvittighet. Jeg ville aldri, ALDRI ha utelatt å sende noe til min venn og det er derfor ubegripelig at noen faktisk kan gjøre det. Jeg synes også dette med hemmelig venn er både morsomt og koselig - både å gi og få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå