bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Gutten min er 5,5 måneder gammel. Må kjøpe ny grøt i morgen. Har til nå brukt 4månederesgrøt fra Nestle med ris, hvete og havre. Tenkte nå jeg skulle hoppe opp til 6månedersgrøten (for det er vel greit?). Hvilken grøt liker deres barn best?
<3 + <3 + ? Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Gutten min er skikkelig grøtmons da, så han liker alle typene =) men Småfolk sin havregrøt med eple er favoritt. Den er det bittesmå eplebiter i da, mulig noen barn ikke vil ha den da?
pjokkemamma*07+10* Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 nestle: havregrøt med banan og aprikos hipp: eple og pære-grøt
Susanna Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 nestle sin barnegrøt med banan og aprikos er godt likt her... både av baby og mor!
Gjest Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 har ikke prøvd så mange ennå, men havregrøten med aprikos og banan fra Nestle er den første grøten pjokken min faktisk spiser mer av enn han spytter ut Så anbefaler den jeg også!
Fugl Phøniks Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Styr unna Nestle. Smak selv og du finner ut at den er ekstremsøt og kvalmende... Altfor mye sukker. Småfol derimot er mer "ekte" på smak, mindre søt og barnet mitt gikk ikke lei av den. Nestle derimot. Småfolk er også fin å bruke som "base", ved at du feks putter inn litt lettkokt havrekorn o.l. For å få variasjon i konsistens og innhold. Lykke til
Gjest Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Finnes ikke tilsatt sukker i den nestlegrøten vi har prøvd iallfall. Smaker helt grei grøt MAisgrøten syns jeg smakte papp, men søt var den ikke.
<3 + <3 + ? Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Synes faktisk den småfolkgrøten virker veldig søt på smak jeg da, men vi er jo alle forskjellige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå