Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Så nettopp et bilde som en hadde på facebook. Er ikke en av mine venner, aner ikke hvem han er, og kunne ikke se på profilen hans. Det bildet var så fælt, og jeg klarer ikke slutte tenke på det! Det var av en gutt, helt nyfødt og naken. Man kunne se ALT. Og han hadde bare to stumper til armer. Begynnte å gråte da jeg så det, og fikk så vondt av det lille mennnesket. Tenk å legge ut noe sånt da! Den ENESTE grunnen til at jeg kan synes det er akseptabelt er visst det er av mannen selv som baby. Og bare da!! Åh, nå blir jeg liggende å tenke på det i natt...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Hva var fælt, at ungen var naken eller at han hadde to stumper til armer?? Ble litt forvirret nå jeg..................
Gjest Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 huff.. ille uansett - det er jo et lite menneske på bildet uansett om han bare har funnet det på nettet en plass..
Gjest Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Jeg ble litt forvirret over hensikten med dette innlegget? Var det meningen at andre skulle ligge våkne med dette mentale bildet på netthinnen? Ellers tror jeg at det som var fælt var at barnet ikke hadde armer, og at noen muligens hadde misbrukt et bilde av et handicappet barn for å skape blest om sin profil på Facebook. For all del, ufattelig trist at barn blir født med eller får misdannelser, enda mer tragisk hvis noen prøver å få oppmerksomhet på sånt. Men det å snuble over et slikt bilde på nettet er neppe nok til at jeg mister nattesøvnen, særlig ikke hvis jeg satt inne med like lite info som HI her... en baby jeg ikke kjenner og ikke vet noe om har ingen armer... hm... jaja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå