Gå til innhold

Yes - gravid!!!!:o)))

Sax71 - mamma til tre:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble en kjempefin farsdagsgave her i huset idag! Tok en qr-test igår som viste en svaaak strek, jeg tenkte jeg skulle ta en cb også (har mest trua på de) og vente til idag for å kunne overraske pappa'n på farsdagen. Og jammen viste testen idag et nydelig + og gravøren fikk en one-of-a-kind farsdags-gave!:o) Tenk på det, endelig satt'n - jeg er så happy, kan nesten ikke tro det er sant!!! Ønsker alle prøverne lykke til og sender ut masse baby-støv; **********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Da skal jeg starte rugingen, og håpe på at alt går bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå!!! Gratulerer sååå mye!!! Har dere prøvd lenge da?

Tar imot mye babystøv!!

Skrevet

GRATULERER SMÅ MYE!!!

Lykke til videre de neste 8-9mnd;)

Skrevet

hehe, ops.. så mye skulle der stå;)

Skrevet

Takk, takk alle!:o) Har prøvd på nr 3 siden juli, så vi er veldig fornøyde nå!;o) Må vil skifte nick kanskje...;o)

Skrevet

Det er bare deilig, gratulerer saa mye! Var det ikke morsomt aa gi en saann farsdagsgave?? Jeg puttet 3 CBtester innimellom 20 roser til min kjaere og ga han det en dag foer norsk farsdag, veldig koselig.

Ha et flott svangerskap!

Skrevet

Gratulerer!

Dette går bra ja.

Snakk om herlig farsdagsgave. Lykke til med den lille i magen.

Skrevet

Gratulerer så mye!!:) Kos deg masse med den voksende magen, og nyt svangerskapet. Suger til meg babystøv, og håper at jeg kommer etter om noen få dager:)

Skrevet

Så kjempeflott :) Gratulerer så mye og lykke til!

Skrevet

Gratulere så masse!!

Lykke til videre!!

Håper nr.3 er på veg her også, IKM i dag og ingen tegn til TR. Suger til meg babystøv fra deg jeg!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...