balsam Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 min lille snuppe går til dagmamma, og vi er fornøyde, men en dag jeg skulle hente henne satt de å spiste, og jeg kom inn. da sitter snuppa i en sånn baby stol, og drikker av tutteflaske... det har hun ikke drukket av på et år, og klarer kjempefint å drikke av kopp.... har aldri problemer med det hjemme... i tillegg sitter dagmammaen å mater henne. hun har faktisk spist selv i nermere et år.... og er kjempe flink... dette visste dagmammaen om, og jeg trodde snuppa fikk gjøre dette der oxo... syns det var litt rart...
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 da hadde jeg blitt fornermet:(
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Vel, om du synes det var rart, så si det til dagmamman. Vi kan jo ikke si det for deg... =P
M@mm@ til mine barn Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Sikkert for å gjøre det lettere for seg selv... mindre gris på den måten. Men jeg hadde gitt klar beskjed ja.
Northernlights Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Hun gjorde det sikker fordi hun ikke vil ha soel...? Hva sa hun naar du nevnte det,da?
balsam Skrevet 11. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2007 jeg er sååååå utrolig dårlig på å nevne slike ting.... vet ikke hvordan jeg skal ta det opp.... huff.... men saken er at vi aldri har problemer med søl her hjemme.... så jeg skjønner ikke helt....
EnUndreneMor Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 du kan jo bare si at '' jeg så he rom dagen at du matet og ga xxx tuttekopp, gjør du det til vanlig? for hun klarer å spise og drikke selv. eller at jeg så her om dagen at lille xx ikke spiste maten selv noe jeg setter prist på at hun får gjøre...
Mrs. Bouquet Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Om jenta di ikke er der 5 dager i uka, og du er redd for å si noe, hadde jeg nok ikke sagt noe. Er en pyse med slikt jeg også. Men er hun der mye, hadde jeg nok sagt at det er greit om hun får øve med å spise og drikke av kopp selv.
tre små... Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 du burde si ifra hva su syns om dette!! hadde også reagert på det! minste min er 15 måneder og drikker fint av vanlig kopp.. ser at jenta di er 2 år og da er det vell ikke vanlig at de drikker av tutekopp og blir matet vil jeg tro!!!
balsam Skrevet 11. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. november 2007 hun er der 5 dager i uka, men har fått barnehage plass, så har bare en mnd igjen, så tenker at det ikke er nødvendig å si noe, men ville høre om det var bare meg som hadde syntes det var litt rart liksom.... takker for alle svar=)
MikroMidas Skrevet 11. november 2007 #11 Skrevet 11. november 2007 Det hadde jeg da tatt opp der og da!
mayaya Skrevet 12. november 2007 #12 Skrevet 12. november 2007 Det enkleste hadde vel vært og tatt det der og da, men uansett ville jeg tatt det opp. Det forandrer seg iallefall ikke av seg selv :-)
Mockanin Skrevet 12. november 2007 #13 Skrevet 12. november 2007 Jeg også hadde reagert på det. Men i og med at hun snart skal begynne i bhg. så vet jeg ikke om jeg hadde brydd meg noe om det. Faktisk så høres det ut som noe dagmammaen vi hadde til minsten her kunne funnet på å gjort. Der fikk han nemlig ikke spise selv selv om han fint klarte det. Og div. andre ting ble gjort basert på at det var lettere for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå