LoVeLaDy Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 har fått TR ... så da har vi prøvd uten resultat i ett år. Kjenner at jeg begynner å bli nervøs for at det aldri skal klaffe:( så litt syting fra meg:) tar gjerne imot litt trøst og oppmuntring:)
nr2-imagen:) Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Uff... sjønner at du er lei deg.. Men har du snakket med lege/gyn.?? Det kan jo hende de kan hjelpe dere litt på vei!
AL78 Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Huffda. Skjønner godt du blir oppgitt. Den prøvingen med all håpingen og deretter nedturene og skuffelsene, de tar jammen på. Ja snakk med lege/gyn. Håper de kan hjelpe dere på veien videre mot en spire. Lykke til.
2 fine små Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Ja, huff, forstaar deg veldig godt. Ikke hjelper det noe saerlig at vi er mange som hyler ut glede og begeistring for aa ha blitt gravide heller. Jeg har ogsaa proevd et aar naa, mistet to tidlige og det er ikke mine foerste to, men nr 3 og 4 tidlige. Jeg har ogsaa et barn. Jeg kan noe om aa staa paa for aa faa til dette, selv om det er litt ulikt deg. Jeg kan likevel forstaa at denne milepaelen "innen et aar" ikke er noe saerlig, jeg hadde et aars proeve"jubileum" denne mnd selv. Tenker jeg ville snakket med en lege om en mnd eller to jeg, dersom det varer og rekker foer spiren sitter. Det er noe interessant som florerer for tiden ogsaa, at man kan ha EL alle andre tider enn det man tror, faktisk - saa det noen av de som tror paa det sier er at sex hver tredje dag gjennom hele syklusen noen mnd kan vaere verdt et forsoek, dersom man orker aa ha en timeplan paa det? Forstaaelse fra en som er gravid, men som likevel forstaar og som tror du blir gravid om kun kort tid med sex hver tredje dag varianten... ;o)) Lykk til videre, og det er lov aa syte, det er jo derfor vi er der for hverandre. Jeg vet ikke hvordan det gaar med meg denne gangen, og kan braatt komme til aa trenge metervis med troest om kun kort tid. Man vet aldri...
SommerMini_Juli08 Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Hei. Jeg skjønner deg godt. Hadde min pp nr 12 denne mnd jeg også. Er heldig og har 3 barn fra før. Har de gangene blitt gravid veldig fort , og tok det nesten som en selvfølge at det skulle skje denne gangen også. Men dengang ei. jeg har ikke stresset spesiellt mye med å tenke på når vi har hatt sex. Bortsett fra denne siste mnd. Jeg bestillte time til utredning- trodde det værste. Siste mnd hadde vi sex 10 av 12 dager ca 4 dager etter mens. Det klaffet. Det er verdt et forsøk, selv om det ikke alltid frister.. Lykke til! Håper du kommer raskt etter. :0)
Venter på 3_de spire Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Sender deg en trøsteklem!! Skjønner godt at du blir lei deg!! Lykke til videre!!
LoVeLaDy Skrevet 12. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2007 Hei igjen:) Har et barn fra før av vi også.. så vi vet jo at vi kan.. og det er jo fint, selv om det ikke er garantier for at det skal gå. Ang det å hyle ut her at man er gravid.. det må man få lov til. Kommer sikkert jeg også til å gjøre den dagen jeg evt står med positiv test i handa:D Kanskje jeg bestiller meg en legetime. vet ikke helt hva jeg skal si og evt hva de kan gjøre for meg? Er det noen av dere som har erfaringer? Ps tuuuusen takk for trøst og klemmer, det hjelper på det:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå