Gjest Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Prøvde Vistaprint. Var jo kjempebillig! 387 kr for 50 julekort med konvolutter og 5 fotokalendere..Helt til jeg så at momsen ikke var med, heller ikke toll, ekpidisjonsgebyr og frakt ikke var med..
Gjest Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 hei hei! jeg bestilte der for en stund siden men da var det 50% .. d var d ikke nå lenger. Men jeg har ikke regnet pris på denne siden her men er et alternativ www.allfoto.no på vistaprint kommer tollen dersom du bestiller og med frakt for over 200kr...
mayaya Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 kommer an på hva du skal ha. Eurofoto har også masse.
Ladybug~N&E Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 på japan photo koster et kort 2,99. minimumsbestilling på 10kort. (30kr for ti julekort?? det får du ikke på butikken engang....) eneste aberet er at det var litt få motiv å velge mellom.
Ulldott Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg bestillte på allfoto. Betalte 256.50 for 50 kort! Tror japan foto er litt billigere men der fikk vi ikke "god jul og godt nytt år" på norsk men på engelsk eller dansk... det blir ikke helt det samme.... Derfor tok jeg allfoto. Kvaliteten på allfoto sine kort er helt grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå