Gå til innhold

Og ukens uttrykk er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..."hva heter du?"

Karosnuppa spør kassadama på Kiwi, frisøren, mann med hund i parken, naboer, samtlige foreldre i barnehagen og diverse folk på gata. En av de siste, en eldre dame med en dullion handleposer ble også spurt om hun ville "bi med oss hjem..."

Vet ikke om svaret er så interessant, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, hun er ikke sjenert nei:-)

Og det er ikke lille rosa heller for hun går rundt og sier hei hei til alle hun møter:-)

Gjerne 10 ganger til samme person:-)

Skrevet

Hehe.. kanskje du kan få hjelp til tøybretting av noen av de innbudte???

Skrevet

Hehehehe, ja send Karosnuppa ut en liten tur, så tar hun med seg noen nye venner inn, og vips så har du alt tøyet brettet:-)

Skrevet

Ha ha, knakende god idé!!

Eller vi kan ta vorspiel på fredag her hos oss, så kan dere hjelpe alle sammen!!!????

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..........dette blir bare bedre og bedre:-)

Og apropos vorspiel........Snulder og jeg har en avtale vi nå:-)))

Skrevet

Jeg er fantastisk god på å vaske, henge opp og legge tøy i bunker;=) Har goooood trening med mine 4-5 klesvasker pr. dag!

Skrevet

Jupp... ett glass vin pr halvmeter gange!!!

Skrevet

Da får vi det travelt med å rekke frem;-))) Pytt pytt, det er jo ikke så nøye......

Skrevet

Nja... er det så langt å gå da??? Men kan kanskje være greit å holde hodet sånn rimelig klart... skal vel kanskje treffe noen som ikke veit hvordan vi er enda;=)

Skrevet

Pytt pytt, vi er jo ikke sånn som da, hele tiden:-) Bare på fest.....og vi er jo bare hyggelige og snille da også:-)) Kanskje litt høylytte og litt mer gærne.........men men.......det tåler de sikkert:-)

Skrevet

Hehe.. jeg mener nå bestemt at vi klarte å skremme vekk en deltager på forrige middagstreff;=) Eller kanskje det var skylda til kompisen til kameraten til Snuldermannen:=)

Skrevet

Nå synes jeg du tenker i kongelige baner;-)

Ingen er så nydelig som du.......ååå.....fniiiis:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...