Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 vaske klær!!!! Og jeg gleder meg faktisk:-)) Jeg som synes det er utrolig kjedelig vanligvis........men etter å ha vært uten vaskemaskin i nesten to uker og fartet frem og tilbake i gata med baljer med tøy til broren min, så skal det bli en sann fornøyelse å få nye maskiner på plass:-) Utrolig hvor tungvint det blir når man må pakke ned skittentøyet for å dra det med seg ut av huset!!!!
Karomamma Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Knall knall knall, skjønner at du gleder deg! Jeg synes faktisk det er helt OK å vaske klær, jeg. Det er den brettinga og strykinga etterpå som er skikkelig kjipesen.......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Ja nettopp, og den følger jo ofte med;-)) Men nå har jeg inngått avtale med eldstejenta.......hun var intr i å tjene noen kroner. Så ble det sånn da;-) Noen har vaskehjelp - jeg har store barn!
Karomamma Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Å gurimalla, må jeg vente i 12 år før jeg får hjelp til å brette klær!!!??????
Plutseliten :) Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Ikke rart du gleder deg! Jeg er også en av de som liker å vaske klær,kremt..her er kurven alltid tom Stryke står under S i fremmedordboken min,så det slipper jeg...stryker ikke et eneste plagg )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2007 Most probably.................sukk......
Karomamma Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Å nei, nå så jeg det sto ELDSTEjenta!! Det betyr at jeg må vente i 16-17 år.... Huttetu, da er jeg jo pensjonist! He he, godt jeg har en mann som bretter med tellekanter, til og med mine T-skjorter og truser....
♥Snulder Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Himmel og hav???!!! Truser med brettekanter??? WOW!!! Det vil jeg ha også!
Karomamma Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 Da må du først skaffe deg noen som er såpass store at de faktisk kan brettes. Det har jeg nemlig... De andre som jeg hadde før jeg ble gravid ligger i en egen skuff og er overhodet ikke i bruk lenger. Stakkars, stakkars meg (og stakkars Karopappa.....)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. november 2007 .......eller rettere sagt: Lucky both of you...........;-)))
♥Snulder Skrevet 11. november 2007 #12 Skrevet 11. november 2007 HA!!! Jeg har ei pansertruse eller to jeg og... Kjekt å ha noen dager i mnd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå