Gå til innhold

Elsker du barna dine høyere enn mannen din?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke sammenligne. Elsker dem på hver sin måte. Vil ikke være uten noen av dem.

Skrevet

Nei, på en annen måte. Barnet er betingelsesløst elsket, og det vil aldri endre seg, uansett omstendigheter.

Skrevet

Om jeg, gud forby, skulle havne i en situasjon der jeg måtte velge mellom å berge livet til sambo eller datteren min, ville jeg berget jentungen. Jeg vet at sambo ville gjort det samme. Det må vel bety at vi elsker datteren vår mer enn vi elsker hverandre - og at vi begge setter henne høyere enn oss selv.

Samtidig vil jeg ikke si at det er en sterkere form for kjærlighet, bare annerledes - jeg har båret datteren min i ni mnd og matet henne fra min egen kropp nesten like lenge. Det sier seg selv at det blir et annet bånd til henne, enn til sambo, som tross alt er et voksent og selvstendig individ.

Skrevet

Før mannen min fikk en dødelig diagnose, ville jeg svart ja på spørsmålet. Nå tenker jeg annerledes. Jeg vil ikke være foruten hverken mann eller barn. Håper alle har husket farsdagen i dag, og at dere er snille med mennene deres!

Skrevet

Nei. Jeg elsker heller ikke mannen min høyere en datteren min.

Skrevet

haha... selvsakt.. hehe

Skrevet

kan ikke sammenlignes, jeg elsker de forskjellig, hadde heller ikke hatt barnamine om det ikke hadde vært for at jeg elsker mannen min.

akkurat nå kunne jeg ikke tenkt meg et liv uten noen av dem.

Skrevet

Elsker dem på forskjellig måte i hvertfall....og jeg setter nok barna forran ham på mange vis...på lik linje som jeg setter dem forran meg selv. Vil også tro at en mor kan tilgi sine barn det mest utrolige, men ikke sin partner..

Skrevet

Elsker barna mine uavhenging av hva de måtte finne på å gjøre mot meg!!

Det ville jeg ikke gjort med mannen min....

Har for øvrig en annen type kjærlighet til mannen min enn barna mine. Og en helt annen kjærlighet til foreldre, søsken og venner;-) Godt der er rom for alle mulige følelser;-))

Skrevet

vet ikke...

elsker dem begge på forskjellige måter..

men kansje ja?..

nei vet ikke jeg..

Skrevet

På forskjellige måter.

Har vært veldig klar på det faktum at dersom jeg skulle måtte velge å redde livet til en av dem ville jeg reddet ham, ikke vesle, iallefall foreløpig.

Rett og slett fordi han er den store kjærligheten og sammen kan vi lage flere barn.

Skrevet

Ja, helt klart, jeg elsker ikke mannen min engang...

Skrevet

Synes det er ganske dumt spørsmål...

Det er mange måter å elske på, jeg elsker barne mitt like mye som jeg gjør med mannen min, med mannen min er det en annen kjærlighet enn det jeg har til barnet mitt.. Til barnet har jeg noe som heter morskjærlighet, :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...