Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Kjøpt på nettet. Har dere noen erfaring med dette? Er de pålitelige. Har en CB digital også, og den er jo bra, NÅR DEN FUNKER! Plutselig slutter den å blinke og viser feilmelding, og vips har jeg sløst bort nok en dyr pinne. Æsj. Har skjedd flere ganger. Og det var nok urin, og ikke søl. Er jeg bare uheldig, eller er de litt lunefulle disse digitale greiene?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Heisann, jeg var borti samme problemet til å begynne med, pinne etter pinne som viste feilmelding på og plutselig så har du ikke nok til den perioden du trodde. Fryktelig irriterende, men det kan være greit å ha en kopp å tisse i når du skal bruke de testene, aldri fått feil-mld når jeg har brukt kopp... tror det ikke skal så mye til før det er for mye/lite urin på dem... Nå er jeg så "erfaren" at jeg klarer å tisse på dem uten å få feil-mld...hehe.. men har tatt dem noen mnd på rekke å rad nå da=) Den du spørr om har jeg desverreingen erfaring med og kan ikke svare på=)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Skjønner. Men jeg tisser alltid i kopp når jeg tester, tror ikke jeg hadde klart å tisse lenge nok eller unngå søl hvis ikke Derfor skjønner jeg ikke hvorfor den krangler sånn. Hehe. Er kanskje bare en dårlig utgave. Uflaks. Jaja, lovet meg selv å ikke bli opphengt i disse testene, men skulle bare 1.pp finne EL. Kanskje jeg har gått glipp av den, har ikke testen panisk heller...Tiden vil vise
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Hehe... ja fort gjort me søl... hehe=) Da spørs det om du har bare hatt uflax som du sier, rart og irriterende. Nei en skal ikke henge seg oppi testingen men det er jaggu meg enklere sagt enn gjort!!=) Håper du har truffet alikavel og at den sitter=) Sitter og kjenner EL selv nå tror jeg, så typen kommer en kjapp tur hjem fra jobb om litt=) heh
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Det var vel ikke mer som skulle til enn et innlegg her - vips så lyste det positivt på EL ikveld. Skummelt. Og spennende. Lykke til da!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Kjempebra=) Kom deg til sengs og bli der liggende... hehe... Ha en fin dag og håper spiren sitter=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå