MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Det står at babyen unnfanges 2 uker etter siste dag mens....Dvs at jeg er to uker på vei... Men har alt hatt positiv test, flere ganger...er kjempe kvalm og har halsbrann...trøtt....opp blåst Normalt dette da?At man har så mange symptom så fort...
EtMirakel Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 det er vanlig ja og normalt, men er ikke alltid EL er 14 dager etter mens, jeg hadde min 4 dager etter, litt uvanlig da men..
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Spørs om du ikke er lenger på vei da!!! Synes det var veldig tidlig med symptomene!!
Gjest Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 fosteret ligger 2 uker etter dine svangerskapsuker. jeg er i uke 12 mens fosteret er i uke 10. graviditetssyklusen starter første dag av siste mensdag. håper du forsto hva som er ment:)
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Hadde siste mens dag den 14 oktober... Fatta d ikkje... Forrige gang fikk jeg ikkje positiv test før lenge etter...va kommet mye lengre...men da hadde jeg ingen symptom heller...
Gjest Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 etter det jeg kan regne ut er du i uke 4 du nå. jeg viste jeg var gravid 5 dager før ventende mens denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå