Gå til innhold

Hvis vannet går i....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Senga, eller sofan!!! hva gjør man da med tanke på å få det reint igjen?

Det blir jo i såfall samboer som må stå for dette, og da han ikke er noen kløpper når det gjelder vasking stiller jeg meg skeptisk til dette.. går bare rundt å håper på at vannet skal gå på helt andre plasser enn i senga vår:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er redd for at vannet går i sengen, kan du jo kjøpe et "tisselaken" til å legge under. Et slikt laken er jo greit å ha uansett når man får barn i huset.

Skrevet

Har faktisk tenkt tanken selv og kjøpt tisselaken. Har det under lakenet og merker ingen forskjell. Er litt roligere når en slipper å tenke over slike ting rundt leggetid ;o) Er 37 uker på vei så alt kan jo skje...

Skrevet

Jeg har et kjempetips til deg. Hvis noe blir vått i sengen, strø over potetmel. La det ligge noen timer. Helt genialt.Suger til seg absolut alt. Tar av og til vaniljesukker over for da lukter det så godt. Støvsug alt opp etter noen timer.

Dette har jeg brukt mye hvis ungene har tisset i sengen. Gjorde det faktisk en gang gutten min kastet opp i sengen vår også. Alt vekke av lukt.........

Skrevet

Som andre skrier: tisselaken!! Har det i senga, i stolen bare jeg bruker og i bilen.. Er kanskje litt kynisk, men jeg har hørt at det ikke lukter noe godt og er vanskelig å få bort. Har ikke lyst til å ødelegge hverken seng, stol eller den nye bilen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...