MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 å har jommen glemt en god del!!Hehe!! Pia vår er strax 3 år...å gleder seg til å bli storesøster!! Hvordan var det nå igjen...hva er fy mat til gravide?? Feta ost??Det er nemlig veldig godt for tida..
Gjest Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Les om osten er pasteurisert. Upasteuriserte (eller noe som høres sånn ut..betyr kokt men det er ikke det som står på pakkene) melkeprodukter er fyfy. Og kjøtt som ikke er gjennomstekt/kokt er også fy. (så iiingen spekemat i jula..Sukk..) ellers er det bare å spise i vei... Men ikke lek med kattebæsj, det er også fyfy... ;P
Snart2Jente+guttharfødt Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Du kan ete biff som ikje er gjennnomstekt og spekemat, berre det har blitt fryst. Ting du vanligvis ikkje spiser, trenger du ikkje å prøve ut no...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå