Gå til innhold

Reise med baby


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal en tur til Frankrike, og skal ta med lillegutt på 4 måneder. Jeg regner med det blir noe taxi- kjøring, hvertfall frem og tilbake fra flyplassen. Og da er det store spørsmålet - hva med bilstol? Den han har her hjemme blir for stor til å ta med som håndbagasje, og får vel tøff behandling om den sendes med koffertene... Noen som vet hvordan det er å leie? Eller om det er taxier med seter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på Malta, og der hadde de ikke bilstoler i taxi.. Ikke morsomt å sitte¨med babyen på fanget... Ta med bilstol for sikkerhets skyld! Det skal vi neste gang!!!!

Skrevet

Aner ikke, men går det kanskje an å ringe et sted å finne ut? Tenker på reisebyrå, ambassade, et eller annet? Kjedelig å dra med stort sete hvis man ikke trenger.

Skrevet

æ har acta graco stol og trille, har hatt det med mange ganger på fly.. funke finfint:) genialt å ha me egen stol.. førr æ tørr ikke å sitte me adrian på fanget..

Skrevet

Ok, takk for tips! Bilstolen blir nok med ;-) Jammen mye en må ha med på tur nå, vi skal på helgetur, men i følge bagasjelasset ser det ut som uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...