Venternummertre <3 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Vi skal en tur til Frankrike, og skal ta med lillegutt på 4 måneder. Jeg regner med det blir noe taxi- kjøring, hvertfall frem og tilbake fra flyplassen. Og da er det store spørsmålet - hva med bilstol? Den han har her hjemme blir for stor til å ta med som håndbagasje, og får vel tøff behandling om den sendes med koffertene... Noen som vet hvordan det er å leie? Eller om det er taxier med seter?
selma07 og engel Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Vi var på Malta, og der hadde de ikke bilstoler i taxi.. Ikke morsomt å sitte¨med babyen på fanget... Ta med bilstol for sikkerhets skyld! Det skal vi neste gang!!!!
Jeanskin Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Aner ikke, men går det kanskje an å ringe et sted å finne ut? Tenker på reisebyrå, ambassade, et eller annet? Kjedelig å dra med stort sete hvis man ikke trenger.
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 æ har acta graco stol og trille, har hatt det med mange ganger på fly.. funke finfint:) genialt å ha me egen stol.. førr æ tørr ikke å sitte me adrian på fanget..
Venternummertre <3 Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 Ok, takk for tips! Bilstolen blir nok med ;-) Jammen mye en må ha med på tur nå, vi skal på helgetur, men i følge bagasjelasset ser det ut som uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå