Venter på 3_de spire Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Sitter å krysser fingrene for at TR ikke skal komme, og håper på en positiv test i løpet av uka. Noen flere som har IKM i morgen, som ikke har testa enda? Er redd for å teste for tidlig, så jeg har to CB som venter på å bli brukt.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Hei:) Jeg har ikm i morgen eller på tirsdag og er sååå spent! Tok en billigstrimmel i dag tidlig, som ble neg, men klarer ikke å gi opp håpet fordet. Både fordi jeg har så kort lutealfase, så det er bare 10 dager siden EL, og fordi jeg har så sinnsykt ømme pupper! Pleier aldri å ha det. Kommer nok til å fortsette å teste hver dag til testen blir pos eller til TR kommer. Men håper virkelig ikke den kommer, føler såå at jeg er gravid! Har du noen symptomer da? Skal du teste i morgen? Masse lykke til!
Venter på 3_de spire Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Føler meg veldig gravid jeg også!! Har stikkinger i magen og er oppblåst. Veldig trøtt, kan sove 12t i døgnet. (minst) Litt småkvalm også. Men kan jo være innbilt alt samment da... Blir helt tussete av dette jeg!! Tester tirsdag om ikke TR kommer i morgen tenker jeg. Du da? Lykke til du også!! Håper virkelig at det sitter en spire hos oss begge og alle andre her inne!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Det håper jeg også!! Uff, blir helt tussete jeg og! Er så irriterende hvis kroppen bare lurer oss. Får håpe at symptomene betyr at vi er gravide, og at det ikke bare er hormoner på bærtur. Masse lykke til med testingen. Du får holde meg oppdatert:)
Truseprinsesse Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Lykke til begge to da! Har ventet på begge deres ikm. Blir artig å se om det blir flere julibabyer. Håper det beste for dere jenter. Krysser fingra!
AL78 Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Ønsker dere alle lykke til. Jeg selv testet negativt idag. Men har enda ømme pupper, og ikke helt gitt opp håpet enda. Vil liksom ikke gi opp enda... Enda til jeg spotter...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Truseprinsesse 1pp: Åå så koselig!! Tusen takk!!) Du er 2 dager over ikm, er du ikke? Håper du snart får en positiv test, og at tanta di holder seg laaangt vekk! Har du mange symptomer? Når skal du teste igjen? Ble mange spørsmål det her, hehe. Krysser fingrene for deg og! Masse lykke til! AL78: Tusen takk:) Har du også ikm i morgen? Håper du tester positivt snart og at du ikke får tanta! Ømme pupper er jo veldig lovende, det har jeg og. De er skikkelig vonde! Pleier aldri å ha ømme pupper, så derfor har jeg en god følelse. Håper bare ikke at kroppen min lurer meg. Lykke til du og!
Truseprinsesse Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Er spent på å høre fra dere begge to allerede. Hihi. Gleeeder meg. Ekstra gøy når det er noen man har fulgt litt med på. Jeg har litt murringer og stikk i korsryggen. Også er jeg kvalm om jeg ikke spiser ofte. Ikke så mange symptomer, men vi får se. Tror jeg skal teste på tirsdag igjen? Hva ville du gjort? Testet negativt i går.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Det høres veldig lovende ut! Håper du er gravid! Hadde vært koselig å følge hverandre over til 1. tri:) Det kommer jo an på hva slags tester du har. Jeg har mange strimmeltester fra lavpristester, så jeg tester hver dag. Testoman:P Men hvis du har dyre tester er det nok lurt å vente til tirsdag ja. Gleeeeder meg til å høre fra deg og. Du må holde meg oppdatert!
AL78 Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 Dette blir spennende å følge med på. takk for lykkeønskninger. Vet ikke når jeg skal teste jeg.. Drøyer det lengst mulig. Truseprinsesse- jeg hadde ventet med test til tirsdag
2 fine små Skrevet 11. november 2007 #11 Skrevet 11. november 2007 Jeg sender spirestoev til alle som har IKM til morgen: vennligst kom etter! Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv*************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Voodoo
Venter på 3_de spire Skrevet 12. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. november 2007 Spennende dette!! Mange som venter på positiv test her også ja. Suger til meg spirestøvet ditt femina!! Ingen tegn til TR enda i hvertfall!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. november 2007 #13 Skrevet 12. november 2007 Tusen takk for babystøv Femina, suger til meg MASSE! Håper ikke den duste tanta dukker opp! Men tror kanskje løpet er kjørt for meg. Negativ test i dag, nesten ikke ømme pupper lenger, menskvise, og føler at tanta er på vei. Argh! Jeg som ville slippe 12 pp! Gir ikke helt slipp på håpet før TR kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå