Lillegullet130707 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hvordan går det med Leander, spyr han enda av kveldsmaten? Håper det har ordnet seg! Ha en fin kveld, klem.
Leandermamma Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Heisann! Så kjekt at du spør! Han har faktisk ikke spydd om kvelden på 5 dager! Nå går det 4 timer mellom ettermiddagsgrøten og kveldsgrøten og jeg lager den veldig tynn. Prøvde å flytte grøtmåltidet til ca kl 13, men siden han nekter å spise fruktmos eller annen "lett" mat, så ble han så sulten om ettermiddagen. Puppen har han ikke tid til å ligge med mer enn 2-3 minutter ( med mindre jeg ammer han i vår seng når han er trøtt og skal sove ) og flaske synes han ikke er noe særlig kjekt. Får håpe det går rette veien nå i hvertfall. Skal til manuellterapeuten i morgen, så jeg skal spørre henne om det kan ha noe med Kiss å gjøre. Har du sett at det er en gruppe på facebook for oss DIBere? Bli med der da! KLEM :-)
Lillegullet130707 Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Beklager, men jeg har ikke facebook og vil ikke ha det heller! ;-) Godt å høre at han ikke spyr lenger! Skjønner at du ble bekymra! Men det kan jo være så enkelt at å flytte grøtmåltidet var løsningen! Selvfølgelig spør jeg hvordan det går. Du har jo hjulpet meg mye ang min datter og KISS, så deg husker jeg! ;-)
Leandermamma Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Kjekt å kunne hjelpe og støtte hverandre. :-) Har du vært innom kiss-kidd forumet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå