Vimsen og Lille Bille Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hvor vanntett er den egentlig? Damen jeg snakket med på butikken sa at den var meget vannavvisende, altså ikke noe for sølepyttbading, men på VG.no står det at den er helt vanntett. Jeg liker den veldig godt pga ullfòret og fordi den er så tynn, liksom ikke så polstret som mange andre vinterdresser.
så var vi 4 Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 gutten min har sittet midt i en søledam og plaska uten å bli våt i det hele tatt, så jeg vil tørre å påstå at den er meeeeget vanntett.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Jeg har Troll- med fast for. Jenta mi har aldri vært våt. Vi bor på Sørlandet, så vi har ganske våt vinter. Jeg er super fornøyd. Men prøver å ikke vaske den unødvendig. Tar kun en kost og feier av det værste møkka.....
Vimsen og Lille Bille Skrevet 11. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2007 Så bra:-) Da blir det en Trolldress i bursdagsgave til småtten. Takk for svarene.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Hei, vil bare si at jeg har den til snuppa her også, har vokst ut av en og fått en helt lik.. den er 100% vanntett,men bare hvis du tørker den i tørketrommel etter vask.. og skulle den trekke inn vann, så er det bare å vaske den og hive den i trommelen:)( men jeg har enda ikke opplevd det da, jeg vasker den en gang i uka til en gang hver andre uke) og jeg har ei jente som bor i vannputtene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå