Gå til innhold

Han tar ikke flaska lengre!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute en tur i kveld og sambo skulle ha mini. Men jeg måtte dra hjem etter 2 timer for han ville ikke ta flaska og skreik og skreik fordi han var så sulten. Han har tatt flaska tidligere uten problem når han har hatt han...

Det eneste jeg kan tenke meg kunne være et problem nå i øyeblikket, er at det er vel gått en periode på over en måned nå, som han ikke har fått flaske i det hele tatt..

Kan han ha "glemt" teknikken, og/eller at han bare vil ha puppen nå..?

Noen som har opplevd det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gutt som er helt lik..Kutta helt ut flasker.. Skjønner liksom ikke hvordan han skal suge på tuten. Vært sånn siden han var 3 1/2 mnd. Er 4 1/2 nå. Vil fortsatt ikke ta flaske.. :/ Skulle hatt noen tips jeg å..

Skrevet

Jeg har samme problem her. Har lest andre innlegg der det blir foreslatt f.eks aa bytte flaske til NUK flase (den med flat smokk), Grieg-flaske (en du kan klemme paa) eller ta maltekstrakt evt sukkervann paa tuten. Men jeg har ikke faatt provd disse raadene selv ennaa heller. Jeg har begynt aa proeve aa gi litt kokt avkjolt vann paa flaske (hun er 4 mnd naa) saa jeg haaper det venner henne til flasken igjen..

Skrevet

Vi har prøvd nuk flaske for nuk smokker er de eneste smokkene han tar så tenkte kanskje den flaska hjalp, men neida,bare dulla rundt med tunga og tulla. Ell ble illsint for han var så sulten. Prøver litt hver dag, men vil ikke :P Grieg flaske? Hvor får en tak i det da? Prøvd nuk, dr browns, avent, sano, mam og ett par til jeg ikke husker navnet på. Prøvd med mm, mme, vann, sukkervann, eplejuice (4 mnd's juice). Hadde vært greit om han tok flaske igjen så jeg kunne vært borte lengre enn 2 timer.

han begynnte å nekte flaske etter han begynnte å spise med skje. Kan det ha noe med det å gjøre kanskje? Blir for mange ting og forholde seg til for han.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...