Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og spekulerer litt har vært gravid endel ganger har 2 små jenter på 4 og 5 år og etter en ma i juni i år har vi prøvd iherdig på en liten spire til. Jeg har aldri før opplevd å være gravid og ha mensen , vet ikke om vi har lykkes heller men jeg er så øm i puppene. Det er vondt bare å komme borti. Dette har jeg ikke vært før utenom når jeg var gravid. Mensen i oktober var litt spesiell blødde lite men spottet stort sett hele måneden til neste mens kom den 2 . nov. Nå ser alt ut til å være greit denne gangen varte det bare 4 dager og etter det har det ikke vært noe mer annet enn at puppene er blitt så ømme. Er det flere som har opplevd noe liknende og vært gravid eller er det noen som har hatt det slik og ikke vært det, blir glad for å høre fra dere. Hilsen viny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei har ikke det fordi jeg etter det vanlige syklussen skal ha eggløsning rundt 16. november . Føler meg skikkelig på bærtur . Vet jo at den eneste måten å få vite det på er å teste men i og med at eggløsning skal være først om 6 dager så har jeg liksom ikke tenkt i de baner . Må vel kjøpe en test i morra . Takk skal du ha for svar ihvertfall Hilsen viny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...