mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hørte en konkurranse på P4 her om dagen, hvor de skal gjette hvem som synger. Hun klarte den ene, som var Ronan Keating. Men ikke de to andre. Nok om det, den ene var Annie Lennox og hun som ringte inn hadde aaaaaaaaaaaalllllllllllldrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiii hørt navnet. Da måtte programlederen spørre: "hvilket år er du født??" 1990! Ok kanskje ikke så rart hun ikke visste så mye om Annie Lennox da...... Tenk og ikke vite hvem Annie Lennox er .....(rister på hodet), nei, da vil jeg heller være gammel, å vite hvem det er...
Natteravnen* Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 He-he, heilt enig med deg! For meg høyrest deg veeeeldi rart ut at dei ikkje anar kven dei er , dei som vi hadde på topp i dei glade 80-åra...... Men gamle?- nei det er vi ikkje nei! Vi er berre meir modne vi. (men vil kanskje helst ikkje ha så mange spørsmål ang dagens nye band/vokalistar...... ;-) )
Gjest Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 For å si det slik... de aner ikke hva de har gått glipp av:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Must be talking to an angel ........lalalalala............djeeeezes altså........er det mulig!!!!!!!!
Plutseliten :) Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Hehehe..vi er ikke steingamle,hun er bare for ung
Karomamma Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Ha ha, jeg stemmer i hylekoret her: det er bare hun som er for ung!! Sisters are doin' it for themselves! Standing on their own two feet.. osv.
♥Snulder Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Hehe... barna kan ikke historie nå til dags....;=)
Gjest Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Nope vi er ikke gamle hun var UNG..hehehehe :0)
phantomet Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Snakk for deg selv...Jeg er så ung så...*ler* Hvem er Annie Lennox a? Vakke det hu som bodde på barnehjem med røde krøller, eller var det hu som spilte en av rollene i Hair? Hahahahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå