Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hvordan går det med dere? Har dere noen håp om at den kommer til å snu seg? Jeg personlig er 35 uker i morgen, å har en liten gutt på fua. Jordmor sa at det er stor sjangse for at han blir sittende, i og med han har hatt denne stillingen så lenge jeg kunne merke han. er veldig forberedt på setefødsel.... Men er det annbefalt? jeg er så usikker..... Utrolig nervøs i forhold til det. Hadde forrige gang unge i hodeleie, og hadde slike borrende smerter da hodet festet seg. Har samme greiene nå, bare kraftigere og oftere, som om rumpen er på vei ut... et nedpress og en iling uten like som gjør at jeg så vidt klarer å gå forover... ser ihvertfall veldig rart ut ;-) går som en pingvin ;-) hva er deres tanker og følelser? ønsker mange innspill :-)
Lillespireengangtil Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Hei. Jeg er 37 uker i dag,jenta mi har vært i seteleie i over en mnd nå,skal tilbake til jormor 20.november for å se om hun har snudd seg,orker ikke tanken på setfødsel foreløpig.Hadde hodeleie forrige gang jeg også. Hva som er anbefalt aner jeg ikke,får vel høre mer om det når jeg skal til jm,og hun ikke har snudd seg. Men håper jo selvfølgelig på hodefødsel denne gangen også,forrige fødsel tok bare tre timer fra første rie. Kjenner at det presser under ribbeina av og til,og noe som kjennes ut som krafsing der nede.Tror ikke jeg kommer til å kjenne forskjell om hun snur seg heller,aner ikke hva som er opp ned på de inni magen:) Lykke til til oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå