lengsel er over termin Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 noen som kan si hvor jeg kan finne en slik butikk. Skal til tr.heim til helgen.
Puselure Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Det finnes flere barnebutikker i Trondheim. Bebito ligger ved Solsiden, ikke langt fra sentralstasjonen. Her selger de vogner, klær (merkeklær) og annet utstyr. For mer infor se: www.bebito.no Barnashus ligger på Tiller, ved City Cyd ca 1 mil sør for Tr.heim sentrum). Dette er en stor butikk med alle mulige slags vogner, klær, sko, senger, badebaljer, leker osv. Masse fint her synes jeg. Har også hjemmeside: www.barnashus.no Barnas Beste ligger rett ved Barnashus på Tiller. Har også alt mulig av utstyr, vogner, klær, leker osv. Tror de har en hjemmeside på www.barnasbeste.no (tror ikke den er så informativ som de andre sine nettsider). Ellers så finnes det flere fine klesbutikker i midtbyen for baby/barn.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Synes Barnas hus er den beste butikken (på Tiller). Åpner på Lade nå neste uke tror jeg..Barnas beste var liksom ikke all verden, synes nå jeg..Var litt lite utvalg i ting. Bebito hører jeg er kjempedyrt, men har ikke vært der enda. Synes de har mest babyklær på H&M solsiden/Lade, og på Kapphal. Er helt greie bruksklær. Skal du ha noe litt mer spesielt, finnes det noen butikker godt gjemt i småveitene rundt omkring, er det ikke noe i Nordre da?? Så skal det visst være en butikk i Prinsens gt, like ved mikrobryggeriet, de selger visst både mammaklær, litt barneklær og er babykafe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå