Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Har to venninner som har begynt på det nå. Er d vanlig?? Vanligere enn man tror?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Det er nok vanligere enn man tror. Og jeg tror det vil bli enda vanligere med åra som kommer, med stadig fler som møter veggen og blir utbrent.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Takk for svar doppler. Hvorfor mener du det blir mer og mer vanlig?? Er d noe man kan gå på en stund, eller må man gå på d stort sett resten av livet? Blir en frisk av utbrenthet?? Den ene venninnen min er d.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Man blir frisk igjen. Antidepressiva er noe man bruker for å komme over en depresjon. Noen trenger behandling et halvt år, andre et par. Men det er ikke snakk om å bruke pillene resten av livet. Veninna di som er utbrendt må kanskje regne med å bruke et par år på å komme seg igjen. Litt etter hvor langt nede hun er.
danieI Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 har klart meg uten så langt, kan hende det snur imorra, hvem vet?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Er ikke du forelska da? Da er det ikke langt ned om hun viser seg å være en skikkelig heks. Du bør nesten ha noen i skapet.
danieI Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 jo jeg er det hun har ikke noe med nedturen å gjøre. har ingen i skapet, liker ikke piller
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 tipper de feset anonyme her inne bruker disse såkalte "lykkepillene" de virker flate og mangler evnen til å være en del av samfunnet:-)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Mye mer vanelig enn en skulle tro ja. En alt for lettvin måte syns nå jeg. En kortvarig, og mer ødleggende for noen desverre. Jeg må si det er en mote sak. (og ja jeg har hatt en mann som har gått på slikt ja. Og jeg har fått rimelig krasse meninger om psykiatrien etter å ha møtt mange forskjellige deler av den gjennom denne mannen. Det er like lett, nesten lettere å få resept på slike mediner enn smertestillende om en har vondt ett sted.Beklageligvis sant.)
camilla^ Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 Antideppresiva er ikke noe en skal bruke for å komme over en deprisjon, men som ett hjelpemiddel for å komme gjennom. En skal bruke andre metoder, hjelpemiddel for å komme gjennom en deprisjon. En må faktisk jobbe med seg selv, en kan ikke få ett medikament til å ta vekk ting for en, eller tro at en psykolog kan fjerne slikt. Det må en gjøre selv, men det kan være lettere ved å bruke antidepprisiva som ett hjelpemiddel på den veien. De fleste som også får en diagnose av ett eller annet slag, kommer alltid til å ha dette. Det er noe en aldri blir kvitt, eller fjerne helt. Men lære seg til å ta små tegn lenge i forkant slik at ting ikke blir ett problem igjen, men ting ligger alltid i bakhodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå