Symr@ Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Lagde et innlegg til deg i går,men vet ikke om du har sett det. Ang. orientalsk chili så får du den i sverige. Jeg hamstrer hver gang jeg er der:) Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor men ville bare si i fra:)
Cat.68 Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Hei , takk. Jo jeg har sett den og svarte. Fant den selv i Sverige igår, men nå må jeg jobbe hardt for å få den i butikk her igjen ;o))
Symr@ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Ok orket ikke lete å se om du hadde svart. Vet du min samboer spurte en dame som jobbet for uncle bens hvor den hadde blitt av og hun sa hun ikke hadde hørt om den en gang!! Hun må ha vært helt ny he he,men en trøst at vi kan dra til sverige,men er jo ikke alle som får til det,så vi burde kanskje skrive et brev til de og si at vi vil ha den tilbake:)
Hilsen Aud Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 ÅÅÅÅ! Dere aner ikke hvor jeg har grått mine bitre tårer etter at denne forsvant. Jeg har spist det regelmessig siden 1993 og den het "kinesisk chili". Nå er jeg nesten som en narkoman som ikke får dopet sitt. Finnes den altså i Sverige??? HVORFOR IKKE I NORGE DA? Jeg bor på vestlandet så det er desverre ikke så lett å komme seg til Sverige. Men det frister nesten å reise ens ærend.
Symr@ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Aner ikke hvorfor de ikke har den lenger,må jo være at den solgte dårlig da ,noe jeg ikke kan skjønne. Ja de har den i sverige,så jeg hamstrer som en gal hver gang jeg er der:)
Hilsen Aud Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Solgte dårlig? He he, skulle tro mitt forbruk alene hadde holdt Jeg raidet jo butikkhylla hver gang jeg var på butikken... Men bare synd det ikke er flere som oss!
Cat.68 Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Men den heter Orientalsk chili nå, men det er det samme som Chinesisk chili. Ja vi må få den til butikken i Norge igjen. Nå vet jeg jo den fortsatt finnes i sortimentet så jeg SKA ha den tilbake i hyllene ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå