rampejenta - ny spire Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 jeg har begynt å få vondt fremme på skambeinet eller hva det heter.. innafor venusberget liksom..hihi.. er jo bar 8+3 så det er vel for tidlig til å få bekkenløsning eller`? dette kjenner jeg spesielt etter å ha løftet litt eller å ha ridd.. når jeg rir blir jeg også kvalm, så det har jeg slutta med no..
Guri-mamma Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Kan jo være begynnelsen på en bekkenløsning... Når kroppen blir gravid skjer det store hormonelle forandringer, og kroppen begynner forberedelsene på fødselen, blant annet med å gjøre leddbånd og fester i underlivet slakkere... Det skal være en egen temaside her om bekkenløsning som går an å gå inn å kikke på, og en egen debattside:-)
mlkt Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 hei ta det opp med lege og få deg en henvisning til fysioterapaut. er fullt mulig å få bekkenløsning tidlig. jeg fikk det dette svangerskapet i uke 6 og er ganske plaget. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå