Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Noen som vet hvor lang leveringstid Fotoknudsen pleier å ha på feks julekort? Bestilte nå nettopp, men stod bare at "vi sender så fort som mulig" og at jeg skulle få epost når så skjedde, men er det vanligvis innen ei uke eller 3??
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Den tiden jeg brukte fotoknudsen var de kjappe. Så jeg ville heller sagt ei uke, fremfor tre
Gjest Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Hvis du akkurat har bestilt hos de så skal jeg ikke fortelle om min erfaring hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2007 Oj, joda! Kan jo ikke snu nå uansett :oDD *dødsnyskjerrig*
Gjest Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Tok bare 10 dager før jeg fikk kortene så det var jo greit. Men fikk masse tull med dem i ettertid, fikk plutselig inkassokrav uten å ha fått hverken regning eller 2(!!!) purringer som de påstod at de de hadde sendt til meg, de hadde riktig adresse også så det kan ikke ha vært problemet. Når jeg opplevde dette så forhørte jeg meg litt rundt og da var det flere andre som hadde hatt tull med de også. Noen hadde fått feil varer, noen hadde bestil fotobøker i julegave og ikke fått de før lenge etter jul (selvom de garanterte at de skulle komme før) o.l. I tillegg så var kundeservicen der ELENDIG! Jeg jobber på kundeservice selv og hvis vi hadde sagt det hun damen sa til meg så hadde vi antagelig fått sparken på dagen..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2007 hm, ja det er jo ustilig... men da kan jeg jo være litt i forkant og etterlyse dersom fakturaen ikke følger med i posten ) Forhåpentligvis... :o/
Gjest Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Ja gjør det! Fordi jeg endte med å måtte betale over 1000 kr på en regning som egentlig hadde kostet rundt 500. Det rare var at dette kom i slutten av januer, jeg bestilte kortene i midten av desember, så hvordande skulel ha klart å sende ut 3 regninger på den tiden vet jeg ikke gitt. Var foresen andre som hadde opplevd akkurat det same som meg også. Men må legge til at jeg snakket med folk som var fornøyde også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå