Gå til innhold

Ang Fotoknudsen

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lang leveringstid Fotoknudsen pleier å ha på feks julekort? Bestilte nå nettopp, men stod bare at "vi sender så fort som mulig" og at jeg skulle få epost når så skjedde, men er det vanligvis innen ei uke eller 3??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den tiden jeg brukte fotoknudsen var de kjappe. Så jeg ville heller sagt ei uke, fremfor tre ;)

Skrevet

Hvis du akkurat har bestilt hos de så skal jeg ikke fortelle om min erfaring hehe :)

Skrevet

Oj, joda! Kan jo ikke snu nå uansett :oDD *dødsnyskjerrig*

Skrevet

Tok bare 10 dager før jeg fikk kortene :) så det var jo greit. Men fikk masse tull med dem i ettertid, fikk plutselig inkassokrav uten å ha fått hverken regning eller 2(!!!) purringer som de påstod at de de hadde sendt til meg, de hadde riktig adresse også så det kan ikke ha vært problemet.

Når jeg opplevde dette så forhørte jeg meg litt rundt og da var det flere andre som hadde hatt tull med de også. Noen hadde fått feil varer, noen hadde bestil fotobøker i julegave og ikke fått de før lenge etter jul (selvom de garanterte at de skulle komme før) o.l.

I tillegg så var kundeservicen der ELENDIG! Jeg jobber på kundeservice selv og hvis vi hadde sagt det hun damen sa til meg så hadde vi antagelig fått sparken på dagen..

Skrevet

hm, ja det er jo ustilig... men da kan jeg jo være litt i forkant og etterlyse dersom fakturaen ikke følger med i posten :o) Forhåpentligvis... :o/

Skrevet

Ja gjør det! Fordi jeg endte med å måtte betale over 1000 kr på en regning som egentlig hadde kostet rundt 500.

Det rare var at dette kom i slutten av januer, jeg bestilte kortene i midten av desember, så hvordande skulel ha klart å sende ut 3 regninger på den tiden vet jeg ikke gitt.

Var foresen andre som hadde opplevd akkurat det same som meg også.

Men må legge til at jeg snakket med folk som var fornøyde også da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...