EtMirakel Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Jeg gjør det hver gang han sparker eller rører seg, for på en måte en slags kontakt da føler jeg, mens noen bare rister på hodet der jeg sitter og snakker til 'magen':D
M@mm@ til mine barn Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Jeg gjør... når hun beveger på seg, men ike hele tiden da, hun er ganske så aktiv og jeg er i uke 22 nå. Men stryker over magen eller dytter i den.
Erisa* Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Her blir det verre og verre, folk ville nok trodd jeg var litt gal. Er sykemeldt og er mye hjemme alene om dagene, og når jenta sparker, så svarer jeg, og stryker litt på magen:) Er jo litt koselig, da:) Så kan det sies at jeg sikkert faktisk ER gal, for jeg snakker til katten min også som om det skulle være det mest naturlige i verden...
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Hehe.. er nok som dere- jeg prater også litt til knøttet, mest under bevegelser.. og knøttet har fått en forkjærlighet for å ligge på den ene siden, sånn at magen buler ut bare der- ser jo kjemperart ut. Så da må jeg be knøttet om å flytte litt på seg, så jeg ikke ser "vannskapt" ut..Men det går mest i stryking over magen, kan jo ikke sitte på jobb og prate ut i løse lufta heller Og du Erisa, tror ikke du er gal fordi du prater til katta di; jeg prata også til hunden min akkurat som om hun var den mest naturlige delen av familien..tror det handler noe om å skape kontakt med de rundt oss..
grand danois Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 d går i d samme her jah.. når han beveger seg å ligger på en plass som ikke er så godt at han ligger, da bruker jeg å si at han må passe seg:) å nå han sparker mye:) da prater jeg å stryker meg på magen. å katten min snakker jeg masse til, å han svare meg som bare d:D han er foreløbi babyen min:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå