Piipii Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Noen som kan teksten på den sangen med de tre bukkenebruse?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 lille bukkenbruse trampet over trollets bro, nå tar jeg deg sa trollet og var så grom i hu! nei og nei ta ikke meg, jeg er tynn og liten jeg. han som kommer etter mye mere metter! så gå da sa trollet! mellom bukken bruse....osv største bukkenbruse trampet over trollets bro, nå tar jeg deg sa trollet og var så grom i hu! jeg er ikke redd for deg, bare kom jeg stanger deg! bang og bang det skranglet store trollet ramlet! tror den er sån...jeg synger den hvertfall sån
Bettybu Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 ..og 4. vers Store Bukken Bruse stanget trollet ned i vann, Og alle Bukkene Bruse Gikk til Setervang. Nå er denne visa slutt. bukkene går ofte ut, danser over brua, opp til seterestua... Husker aldri 4 vers, så jeg hadde leita det opp, for å ha det med til bhg`n...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå