JANUAR GLEDE Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Jeg er jeg snart ferdig med shoppingen. Jeg har kjøpt marino ull, bech, nydelig synes jeg, er litt lei av rosa så jeg kjøpte sperke dresser i hvitt, bech og gul, bodier i både hvit og bech, to par med tøfler en hvit og en bech. Flasker, flaske varmer og smokk, smekker og kluter, helse truser for meg, amme bh og amme pute, gynge stol jeg skal bruke til amming, bryst pumper, en vippe stol, et dynaktig teppe, med nydelig strikket trekk. Det jeg har igjen er vogn, vugge, og nytt seng innredning. Jeg skal bare bruke en seng som min fireåring brukte, med nye innredninger blir den fin:) Hva med dere, hvorlangt har dere kommet i handle prosjektet?
Gjest Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Jeg kjenner det begynner å krible i kjøpelysten nå.... Kortet skal få gå varmt til uka. Har du bestilt noe på nett, eller kjøpt i butikk? Har vært inne på noen nettsider og sett, men synes det er vanskelig med klær. Vil gjerne kjenne på dem, se dem... Dessuten husker jeg fra forrige gang at jeg nesten ikke rakk å bruke alle de minste klærne, for de vokser jo fort til å begynne med og man får jo gjerne en god del i gaver også....
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Jeg er ferdig, men er jo i uke 40 så skulle bare mangle. Så da har jeg kjøpt det meste. Bortsett fra lammeskinn som jeg ikke vil ha :o/
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Har også termin i januar og har kjøpt følgende: Simo kombivogn + Voksipose, regntrekk,myggnetting, stelleveske, dyne 60x80 cm, 2 stk sengesett 2 stellematter, en for å ha på vaskemaskinen på badet og en for å ha på kommoden ved siden av senga til lille jenta:) Seng og madrass fra IKEA + sengehimmel, dyne 80x100 cm, 2 stk sengesett, sengekant Reisebag - Praktisk når vi skal reise på tur til farmor Badekar med stativ + Alt av stelleprodukter, gaskluter til vask av ansikt & nedentil, gulpekluter, myke håndklær 2 stk kommoder for å ha klærne til barnet i Bilstol - Maxi Cosi Lammeskinn - Som vi tenker at barnet skal kunne ligge på, på gulvet. Alt av klær frem til størrelse 74 - Her går det meste i beige , hvit og rosa her. Fisherprice vippestol Babygym 2 lekekasser 3 biteringer, 1 rangle og en nydelig bamse 1 hjertesmykke
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Det må jeg si...jeg ble helt svett av å lese dette som den andre "anonym" hadde kjøpt... Alle klær frem til str 74?? Som en god venninne av meg sa; butikkene stenger ikke når barnet blir født!! :-) Skjønner godt at du trenger to kommoder! Vi har kjøpt følgende: Kommode (Malm fra Ikea) Noen bodyer, pysjer, et ullsett (strømpebukse og ullbody), fleecedress, hentesett + har bestilt to sett bukse og gensre og sokker fra www.hm.com Stellebord m/stellematte fra Ikea Vogn m/softbag To dyner fra Kid / Høie (en til seng og en til kurv) Sengesett + laken Bilstol (Britax, sånn som festes uten base) Lampe og veggklokke Ammepute Skal kjøpe brystpunpe, flasker, litt mer klær og stelleveske. Resten tar vi etterhvert! Har ikke millioner på konto... :-)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Anonym med klær frem til strl 74 her !!! Har kjøpt litt selv, men arvet det meste fra min atpåklatt-søster!!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Hvor har du kjøpt gyngestol???? Har leitet så etter det!!
Gjest Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 Vi er snart ferdig... Er i uke 32, og jogger rundt med bekkenløsning og forsøker å komme i mål før desember. Begynner å bli ganske tjukk rundt magan og gitt, så gleder meg litt til alt er i hus =) Vi har kjøpt: Emmaljunga smart duo seng, skinn, thermopose, rørospledd + masse hjemmestrikkede pledd Brio stellebord, stellemadrass, fisherprice badekar Flexible sprinkelseng, dyne&pute, sengetøy og sovepose Fisherprice babygym Massevis av klær, småleker og dilldall Mangler sprinkelbeskytter, madrass og vippestol. Skal arve bilstol, ammepumpe + diverse annet av en fetter.
JANUAR GLEDE Skrevet 11. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. november 2007 jepp skrive feil der det skal være beige.
JANUAR GLEDE Skrevet 11. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. november 2007 Jo den har jeg kjøpte av naboen til svigers, gammel, men vi malte og den funker utmerket.Det kostet oss kr. femhundre +maling:)
JANUAR GLEDE Skrevet 11. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. november 2007 Så kreativt da jenter! Jeg ser at det er mange ting jeg kan tenke meg å kjøpe, når jeg ser deres innlegg, bla. nytt stellebord, men vil gjerne vente noen uker til. Jeg er såååååå handikappet nå fortide=0 full bekkenløsning og kynnere som kommer og går:( Åhh sånn jeg gleder meg til jeg føder:0) God natt til dere som meg, som er våkne, nå legger jeg meg:)
Erisa* Skrevet 11. november 2007 #14 Skrevet 11. november 2007 Akkurat nå er jeg blakk, venter på engangsstønaden, men har sååå lyst å handle det jeg mangler! heldigvis er det ikke mye igjen nå.. Har: -stol til amming -nytt klesskap og kommode til barneklær - stellebord med stellepute+kurver til utstyr - senga er bestilt (stokke sleepi, gleder meg sånn til å få den!) - Vogna er i hus, vi låner den av svogeren min - har kjøpt en del kluter, trenger nok noen flere - lammeskinnspose til vogna - badebalje Det jeg mangler er laken og sengekant, brystpumpe (skal kjøpe avent sin manuelle), ammebh, salve, olje, bleier etc. Mest småting egentlig. Og så tenker jeg å kjøpe bæresele brukt, og vippestol tar vi etter at hun er født. Kommer nok ikke til å bruke den første to ukene uansett. Åh, jeg gleder meg sånn! er så lenge til januar!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå