storebror og junibaby=) Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 som jeg sa her tidligere så visste jeg hvem den drepte soldaten i afghanistan er. Møtte både han og søstra hans et par ganger.Men det er noen år siden nå. Mamma har fortsatt kontakt pr brev/telefon med demmes mor.Men ikke ofte. Meldte meg inn i R.I.P gruppe for han på nettby,og der fant jeg søstra. Har lyst til å skrive til henne,men vet ikke helt om det er OK? Vil ikke tråkke i salaten heller.... Er jo ikke sikkert at hun husker meg heller.... Og hva kan jeg event.skrive*?¨ Hva hadde dere gjort?Aldri vært i en slik situasjon før jeg,og håper dette blir den siste....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Nei jeg ville latt være når du egentlig ikke kjenner henne engang.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Uten tvil: Gjør det! Det er iallefall min erfaring, at de etterlatte setter pris på at folk rundt ikke glemmer deres kjære.. Jeg har vært i samme situasjon. Ei gammel kamerat som mistet broren sin. Jeg sendte han en melding med en gang jeg hørte det. Han ble veldig glad, og satt stor pris på omtanken... Hun husker deg sikkert, og om hun ikke skulle gjøre det, så vet hun iallefall at noen ikke har glemt den avdøde broren, og resten av familien.. Vi må ikke være redde for å vise omtanke... Men er ett sårt tema, og er sikkert mange meninger..
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 jeg ville ha skrevet en kort melding der jeg kondolerte, og at jeg tenker på henne og familien. Ikke bli redd for å tråkke i salaten, det er som regel alltid godt å vite at noen tenker på en. Bli heller ikke nervøs for å ha tråkket i salaten selv om du ikke får svar. Er ikke alltid man rekker eller orker å svare når man står oppi en en sånn krise. Hilsen en som også har mistet broren sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå