Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hadde vært gøy å sett om det var fler fra område her inne som jeg kan komme i barselgruppe med :-) Har ul-termin 3. desember.
2 søte små:-) Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Jeg bor også på Ski:-) Terminen er 18 desember.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Hei. Hvor skal dere føde? Og hvordan er formen?
rutta tutta Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Skal føde på Ullevål avd. B. Formen er bra, men det begynner å bli tyngre....... Sliter veldig med å få sove, så det er vel mest frustrerende. Er veldig deilig med endelig permisjon og har nok å pusle med. Veldig rart å tenke på at ting plutselig kan skje. Det blir til at man kjenner etter mye mer nå....... Aner jo ikke hva vi venter på. Dette er min første. Hva med dere andre ?
2 søte små:-) Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Heisan! Venter også spent på min første, en liten gutt:-) Formen min er fin fortsatt, men merker at det begynner å bli tyngere. Har fått endel vann i kroppen i de siste ukene. Har vært sykmeldt siden uke 27 grunnet litt høyt blodtrykk, så har fått erfaring med å gå hjemme.. Har begynt å bli oppfinnsom for at dagene skal gå, har vært endel på Panduro for å si den sånn:-)
2 søte små:-) Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Jeg skal forresten også føde på Ullevål avd. B.
rutta tutta Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 Noen som skal på "mamma for første gang" gruppe på helsestasjon i morgen?
2 søte små:-) Skrevet 12. november 2007 #13 Skrevet 12. november 2007 Det gjør vi:-) Sees i morgen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå